'Yazıklar Olsun' Ülkea! 'Teşekkürler' Ülkea!

'Yazıklar Olsun' Ülkea! 'Teşekkürler' Ülkea!

İzmirli tüketicinin ÜLKEA'dan yaptığı alışveriş sonrası yaşadığı sorun ve yazdığı şikayet iki gün sonra çözüme kavuşunca, ortaya 'Yazıklar Olsun' ve 'Teşekkürler' mesajları kaldı.

MEDYA EGE - İzmir'de yeni konsept mağazacılık sektörüne ÜLKEA ismiyle giriş yapan Ülkü Grup'ta, tüketici şikayetleri hem artıyor, hem azalıyor, hem de ortaya ilginç alışveriş hikayeleri çıkmaya devam ediyor.

İzmirli tüketici, oğlunun doğum gününde sürpriz yapmak için 1 ay önceden ÜLKEA'dan koltuk siparişi verdi. Ancak koltuklar oğlunun doğum gününe, kumaş bulunmadığı ve yapılamadığı için yetişmedi.

ulkea.webp

Eda ismini kullanan tüketici yaşadığı sorunu, tüketicinin yaşadıkları sorunları yazdığı platformda yazıya döktü. Eda Hanım, 9 Ocak 2025 tarihinde yazdığı mesajda, "Ülkü Grup'tan köşe koltuk aldık, 1 ay önce yarın için teslim tarihiydi. Arayıp sorduk ve daha ortada koltuk bile yok, kumaş bulamamışlar. Yazıklar olsun, oğlumun doğum günü vardı, özellikle belirttik. Bugün söylenen bu, para iadesi istedim. Bir daha asla ve asla işim olmaz, peşin ödedik parasını, hiçbir şey ortada yokken" dedi.

Tüketici Eda Hanım'ın mesajı yazmasının üzerinden iki gün geçtikten sonra ise ÜLKEA'da çözüm odaklı çalışma hızla gerçekleştirildi. 9 Ocak tarihinde 'Yazıklar olsun' mesajı yazan Eda Hanım, 11 Ocak tarihinde o mesajın altına, "Merhaba sorunumuz çözüldü. Şirkette mesai arkadaşları arasında iletişimsizlik olmuş aslında hazır olan eşyamıza hazır değil dediler. Bugün gittik ve teslim aldık. Zaten baştan beri güler yüzle ve düzgün ağırlandık, o yönden hiçbir sorun yok teşekkürler" diyerek teşekkür mesajı yazdı.

teslimat-kabusu-beklenen-kose-koltuk-husrani-1.jpg

kkkk.jpg

Etiketler :