22 Mart Dünya Su Günü’ne özel…
Günlük su tüketimi kadar, içtiğiniz suyun güvenli olması da önemli…
Dünya genelinde her geçen gün doğal su kaynakları azalarak güvenli içme suyuna erişim zorlaşmaktadır. 22 Mart Dünya Su Günü’nde sağlıklı su kullanımına dikkat çeken QNET Ürün Pazarlama Müdürü Berni Bernhard Gaksch, günlük su tüketim miktarının yanı sıra, içilen suyun güvenli olması ve sağlığımız için yararlı mineraller bakımından zengin olması oldukça önemli” dedi.
Dünyada su kaynaklarına olan ihtiyaç gün geçtikçe artarken, sınırlı olan bu kaynaklar bilinçsiz kullanım, endüstriyel ve evsel atıklar, tarım ilaçlarının bilinçsiz kullanımıyla kirlenmektedir. Musluklardan akan suyun ise içinde gizli tehlikelerin olduğundan bahseden QNET Ürün Pazarlama Müdürü Berni Bernhard Gaksch, su arıtma cihazları artık şehir hayatının zorunluluğu olduğunu, sağlıklı ve güvenli suya ulaşmanın her geçen gün zorlaşacağını belirtti.
Berni Gaksch, “Sağlık için gün içinde tüketilen suyun miktarı kadar tükettiğimiz suyun güvenli ve temiz olması, vücudumuzun ihtiyacı olan minerallere sahip olması da çok önemlidir. Özellikle evlerimizde kullandığımız musluk sularının zamanla paslanan borular yüzünden hastalıklara neden olduğunu unutmamamız gerekiyor. Paslanan borularla birlikte zararlı bakterilerin de sadece içtiğimiz su ile değil gündelik kullandığımız su ile de vücudumuza kolayca girebildiğinin farkında olmalıyız” dedi.
Berni Gaksch “Günümüzde su arıtmanın, hem var olan kaynaklarımızı korumak hem de sağlıklı su tüketmek için hayati öneme sahip olduğunu unutmamamız gerekir. Aşırı su tüketiminden kaçınarak, vücudumuzun PH dengesini düzenlemenize yardımcı olacak alkalin suyu da tüketmek gerekmektedir. Su arıtma cihazımız Homepure ile dünyaya güvenli temiz içme suyu verebiliyoruz. ABD merkezli Uluslararası Hijyen Vakfı NSF belgeli Homepure, ultra Filtrasyon Teknolojisiyle kokusuz, temiz suya sahip olmanızı garanti etmekle kalmayıp aynı zamanda vücudunuzun ihtiyaç duyduğu tüm minerallerin de suda kalmasını sağlıyoruz.” dedi.
QNET Hakkında
QNET, Avrupa ve Amerika'dan aldığı doğrudan satış sistemini kendi birikimleri ve Asya kökenleriyle yorumlayarak yeni bir değer ortaya koydu. Dünya çapında 10 milyona yakın bağımsız temsilcisiyle 150’den fazla ülkeye ulaşan QNET, 2010 yılında Türkiye’ye adım attı. Bugün QNET Türkiye, 135 bin bağımsız satış temsilcisinden oluşan güçlü bir networke sahip. QNET, 2015 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün resmi doğrudan satış sponsorudur. QNET Türkiye, 2014 yılında 8. Süper Kupa karşılaşmasının sponsorluğunu üstlendi; aynı zamanda TEGV ve Koruncuk vakıfları ile işbirlikleri gerçekleştirdi. QNET Türkiye, Aile ve Sosyal Politikalar Spor Kulübü Voleybol Takımı 2017 yılı sponsorudur.
'Dünyaya değer katmak için kendini geliştir' felsefesi ile hareket eden QNET, ürünlerini tasarlarken doğaya ve insana saygı prensibinden vazgeçmedi. Ürün kategorilerinin içinde Vitanew gıda takviyeleri, Couleurs by QNET makyaj malzemeleri, Brille Premium diş ve ağız bakım seti, erkekler için geliştirilen DEFY Erkek Cilt Bakım Ürünleri, Bernhard H Mayer ve QNETCity saatleri, HomePure su arıtma cihazı, Airpure hava temizleme cihazı, Physio Radiance cilt bakım ürünleri, Swiss e Learning Institute uzaktan eğitim platfomu, Q-breaks konaklama ürünleri yer almaktadır.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.