Acarlar ''Dünya Markası'' olmayı hedefliyor
İzmir'in en çok tercih edilen markalarından Acarlar Unlu Mamülleri'nin hedefinde dünya markası olmak var.
1980'de İzmir'de iki şube olarak sektöre adımını atan Mehmet Ali Acar ve kardeşlerinin şu an Alsancak, Konak, Balçova, Karşıyaka, Gaziemir, Çeşme, Hatay, Göztepe, Güzelbahçe, Bayraklı'da olmak üzere 17 şubeleri bulunuyor. Mehmet Ali Acar, gıda sektörünü ekonomik açıdan herkese ulaşılabilirliği olduğu için tercih ettiğini söyledi.
Acar, aynı zamanda şu an İzmir'de yerel bir marka olduklarını, hedeflerinin dünya markası olmak olduğunuda sözlerine ekledi.
Nasıl başladı?
1980 yılında İzmir'de 2 şube ile başlamışken şu an izmirde 17 şubeye sahibiz. (Alsancak, Konak, Balçova, Karşıyaka, Gaziemir, Çeşme, Hatay, Göztepe, Güzelbahçe, Bayraklı'da...)
Neden gıda sektörünü tercih ettiniz?
Bulunduğumuz ülkede herkes bir simit yiyebiliyor. Her ekonomik güçten insanın gıda tercihi... İkinci olarak da ne yediğini biliyor; en hızlı fastfooddur.
Başlarken hedefiniz bu yönde miydi? Bu kadar büyüceğini tahmin etmişmiydiniz?
Hedefimiz her zaman daha büyüktü. Ama şimdilik İzmir'de yerel bir markayız.
Sonrası için hedefleriniz nelerdir
Bir dünya markası olmak... İzmir dışında bu başarıyı sağlamak istiyoruz. Ülkenin durumu bizi çok etkiliyor. Şu an uzak görünse bile hedefimiz bu yönde. Aslına bakılırsa Türkiye bir gıda petrolüdür. İyi işlenip iyi sunulursa hedefimize ulaşabileceğimizi düşünüyoruz.
Röportaj: Merve Türkler
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.