Altınordu, Özdemir’e konuk oldu, sporda eğitimin önemini vurguladı
Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Altınordu’nun Kurumsal İletişim Direktörü Can Erbesler ve kulübün yol arkadaşlarından Petrol Ofisi’nin CMO’su Sinan Seha Türkseven, gazeteci Cüneyt Özdemir’in Youtube kanalına konuk oldu.
Gazeteci Cüneyt Özdemir’in “Altınordu ‘İyi Birey, İyi Vatandaş, İyi Futbolcu’ mottosuyla yoluna devam ediyor. Burada neyi kast ediyorsunuz?” sorusuna Kurumsal İletişim Direktörü Can Erbesler, “Öncelikle Petrol Ofisi’nin varlığı ve onlarla beraber yol arkadaşlığı yapmaktan çok memnunuz. Başta bunu söylemek isterim. Biz görünenden çok daha fazlasıyız. Umarız sizi ve ekibinizi de en yakın zamanda yerleşkelerimizde konuk etmek isteriz. Çünkü bizzat onu çıplak gözle görünce farkımızı fark edeceksiniz ve oradaki enerjiyi tam anlamıyla almış olacaksınız. Dört ayrı yerleşkemizde toplam 24 çeşitli boyutta antrenman sahalarımız var. Türkiye’nin 55’den fazla ilinde 200’ü aşkın Altınordu Futbol Okulumuz var. Bu okullarda 5 ile 12 yaş arası 20 bini aşkın çocuğumuza futbol oynatıyoruz. Başkanımız Seyit Mehmet Özkan bu toprakların çocuklarına çok fazlasıyla güveniyor. Her zaman da şunu söylüyor: ‘Bu toprakların çocuklarına gerekli ortamı sağlarsak, biz onların yeteneklerini ön plana çıkartarak Avrupa’nın 5 büyük ligine göndereceğiz’ diyor. 26 Aralık’ta da 99. yılımızı kutluyoruz. Çok köklü bir kulübüz” diye cevap verdi.
'GÖRÜNENDEN DAHA FAZLASIYIZ'
Gazeteci Cüneyt Özdemir’in özellikle Altınordu Futbol Akademisi’nde futbol eğitimi alan sporcularımızın eğitim hayatlarının nasıl sürdüğüne yönelik soruyu ise Kurumsal İletişim Direktörü Erbesler, şöyle cevapladı: “Biz de net bir biçimde ifade edelim. Eğitimsiz spor yaşantısına kesinlikle karşıyız. Çünkü az önce belirtmiştim 20 binden fazla çocuğumuza futbol oynatıyoruz. Ve onlar yıl boyunca çeşitli şehirlerimizdeki okullarımızın turnuvalarından seçiliyor. Torbalı Metin Oktay Yerleşkesi’ndeki Altınordu Futbol Akademisi’nde (ALFA) 12 ila 19 yaş arasında 120 sporcumuz yatılı kalıyor. Sporcularımız Selçuk’taki okullara servislerimizle gidip geliyor. Okuldan sonra da ALFA’da ileri futbol eğitimleri alıyorlar. Yine oyuncularımız ALFA’da başta İngilizce ve satranç olmak üzere okul derslerine takviye etüdler de alıyor. Yine bireysel gelişimleri için onlara değişik kurslar veriyoruz. Altınordu Futbol Akademisi’nde oyuncularımızın 24 saati dolu dolu geçiyor”
Petrol Ofisi ile çekilen reklam filminin yapımcısı, CMO Sinan Seha Türkseven, Dünya Kupası’nda Türkiye’nin neden yer almadığı ile ilgili sorulan soruya şu cevabı verdi: “Aslında reklam filmi tam belirttiğiniz sorunun cevabını veriyor. Biraz olumlu yönde veriyor tabii ki. Aslında burada olmamız için ne yapmamız gerektiğini anlatıyor. Bizim orada olabilmek için gerçekten uzun bir yolculuğa ihtiyacımız var ve bu yolculuk için Öz Kaynaklarımıza yatırım yapmamızı gerektiriyor. 1930 yılından beri düzenlenen Dünya Kupası’na 1954 ve 2002 yılında gittik.20 senedir yokuz. Türkiye’de Öz kaynakları teşvik etmeyen, ithalata dayalı bir sistem uyguluyoruz. Geriye dönüp baktığımda ne kulüpler düzeyinde ne de milli takımlar düzeyinde yönümüzün iyiye doğru gittiğini gözlemlemedim. Altınordu Futbol Kulübü, yolculuğu doğru yapan bir kurum ve bakın son 7 senede milli takımlara 70’i aşkın oyuncu vermiş bir kulüpten bahsediyoruz. Bu kolay bir iş değil. U12’ler U15’ler A Milli Takımlar. 80 milyonluk ülkenin potansiyeli de ancak ve ancak altyapılara, öz kaynaklara yatırım yaparak gerçekleştirilebilir. Biz bunu anlatmaya çalışıyoruz”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.