Arçelik, güçlü bayi ağıyla 2019 yılında da büyümesini sürdürecek

Arçelik, güçlü bayi ağıyla 2019 yılında da büyümesini sürdürecek

Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, Arçelik’in son dönemdeki çalışmaları, gelecek hedefleri ve sektörle ilgili gelişmeleri paylaştı.

Mehmet ÖZDOĞRU

Arçelik, yenilikçi ürünleri, geniş bayi ve servis ağıyla tüketicilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılarken, hayata geçirdiği yatırımlarla ülke ekonomisine katkısını sürdürüyor. İzmir’de gerçekleştirilen basın toplantısında konuşan Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, Arçelik’in son dönemdeki çalışmaları, gelecek hedefleri ve sektörle ilgili gelişmeleri paylaştı.

“Yatırımlarımız ve ihracat gücümüzle ülke ekonomisine katkı sağlamaya devam ediyoruz”

Arçelik’in bugün markalarıyla 150’ye yakın ülkede faaliyet gösterdiğini ancak doğduğu Türkiye pazarının her zaman farklı bir önemi olduğunu vurgulayan Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Türk beyaz eşya sektörünün büyüklüğü şu anda 32 milyar TL seviyesinde.Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programına Destek, Değişim Kampanyası ve Kasım başında yürürlüğe giren ÖTV indirimi ile perakende satışlarımızda tekrar çift haneli rakamları yakaladık.Yatırımlarımız ve ihracat gücümüzle ülke ekonomisine katkı sağlamaya devam ediyoruz. Türkiye’nin dört bir tarafına yayılmış güçlü bayi ağımızla 2019 yılını rahat geçireceğimizeinancımız tam.ÖTV indiriminin yılın ilk 3 ayına uzatılmasının satışlarımıza olumlu etki yapmasını bekliyoruz. Aynı şekilde 2019 ile birlikte elektronikte taksit sayısının artırılmasının da pazarı ve sektörümüzü canlandıracağına inanıyoruz. Önümüzdeki dönemde sunacağımız yeni kampanyaların desteğiyle satışlarımızı artırmayı planlıyoruz” dedi.

“Perakende sektöründe önemli bir değişime öncülük ediyoruz”

Türkiye pazarındaki başarılı grafiğin, daha yüksek hedefler için güç verdiğini belirten Can Dinçer sözlerine şöyle devam etti: “Önümüzdeki dönemde küresel pazarda büyümeyi sürdürürken, sektör lideri olduğumuz yurt içi pazarda bayilik ağımızı da günün şartlarına göre yenileyip geliştiriyoruz. Yeni nesil mağazacılık anlayışı ile perakende sektöründe önemli bir değişime öncülük ediyoruz. Deneyime, sürece ve katma değerli hizmete önem veren yeni nesil tüketicilerin beklentilerine cevap verebilmek adına mağazalarımızı ve bayi ağımızı en son teknolojiyle donatarak, mümkün olan en üst düzeyde kişisel deneyim imkânı sunan, müşterinin alışveriş yaparken keyif alacağı yaşam alanlarına çeviriyoruz. Pişirme alanında şeflerle özel etkinliklere katılabiliyor, saç tasarım alanındaki bakım ürünlerini kuaförler eşliğinde test edebiliyor, TV deneyimleme adasında son teknoloji televizyonlarda kısa film ve maç keyfi yapabiliyor, video oyunları oynayabiliyor ve bunlar gibi birçok ayrıcalıktan faydalanabiliyorlar.”

“İzmir’de 2019 yılında yatırımlarımız sürecek”

Ege Bölgesi’nde özellikle İzmir ve çevresinin son yıllarda aldığı nitelikli göç ile sürekli büyüyen ve potansiyeli yüksek bir bölge olduğunu söyleyen Can Dinçer,“Ege tüketicisinin eğitim seviyesi yüksek ve kaliteli ürünleri tercih ediyor. Tüketicilerimizin, çevreye duyarlı ve enerji verimli ürünlere ilgisi dikkat çekiyor. Biz de Ege bölgemizin potansiyeli ve ihtiyaçları doğrultusunda buradaki tüketicilerimizi en iyi ürün ve hizmetlerle buluşturmak için çalışıyoruz” dedi. Ege bölgesinde toplam483 mağazası olan Arçelik’in markalarıyla 2018’de sadece İzmir’de yaklaşık 20 yeni mağaza açtığını belirten Can Dinçer, şöyle devam etti: “Bazı noktalardaki mağazalarımızı deneyim odaklı konseptimizle yeniledik. Şubat ayında açtığımız teknoloji buluşma noktası mağazamızla perakendedeki dijital dönüşüm yolculuğumuzu İzmir’de de pekiştirdik. 2019 yılında yatırımlarımız sürecek. İzmir’de ilk çeyrekte 3 yeni mağaza daha açmayı planlıyoruz.”

İzmir’e özel kampanyalar ve etkinlikler düzenlediklerini belirten Can Dinçer, “Arçelik markamızla Ege Bölgesi’nde Mucize lezzetler etkinlikleri düzenliyoruz. Tüketicilerimiz hem ürünlerimizi deneyimliyor hem de şefle birlikte Arçelik’e özel tarifleri hazırlayıp, tadına bakıyor. Ayrıca pişirme alanı bulunan yeni konsept mağazalarımızda pişirme etkinlikleri düzenliyoruz. Beko markamızın ana sponsoru olduğu FC Barcelona ile birlikte obeziteyekarşı yürüttüğümüz ‘EatLike a Pro-Şampiyonlar Gibi Beslen’ girişimi kapsamında gerçekleştirdiğimiz etkinliklerde çocuklarla keyifli vakitler geçiriyoruz. Karşıyaka’da Şehit Astsubay Hilmi Öz Okulu'nda Arçelik bayileri ve çalışanları olarak okulun arka bahçesine ‘Sevgi Parkı’ inşa ettik” dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.