Bornova Belediyesi'nden çağrı: WhatsApp kanalımıza abone olun
Bornovalıların istek, öneri ve şikayetlerini tek noktada toplayarak çözüme ulaştıran İletişim Merkezi, 0232 999 19 19 numarasıyla WhatsApp uygulamasında hizmet veriyor.
MEDYA EGE - 2021 Eylül ayından bu yana hizmet veren Bornova Belediyesi İletişim Merkezi, talep ve şikayetleri farklı kanallarla alıyor. Sosyal medya kanallarının yanında merkez bünyesinde kurulan ekipler, mahalleleri gezerek yerinde tespit çalışması yapıyor.
Vatandaşlar talep ve şikayetlerini karşılama hizmetiyle yüz yüze, 0 232 999 19 19 numaralı çağrı merkezi hattından ya da Whatsapp aracılığı ile de iletilebiliyor. Yapılan tüm başvurular ise kayıt altına alınarak ilgili müdürlüğe yönlendiriliyor ve takip edilerek 48 saat içinde başvuru yapan kişiye konu ile ilgili geri dönüş sağlanıyor.
Konuya ilişkin Bornova Belediyesi tarafından yapılan açıklamada "İzmir’de İlk! Tüm etkinlik ve duyurularımızdan haberdar olmak için WhatsApp kanalımıza abone olun" ifadelerine yer verildi.
TEK NUMARA ‘0 232 999 19 19’
Vatandaşların en çok kullandığı 2 kanalı birleştiren Bornova Belediyesi, artık tek numara ile hizmet veriyor. İletişim Merkezi ile iletişim ağını tek bir noktada topladıklarını söyleyen Bornova Belediye Başkanı Dr. Mustafa İduğ, “Şimdi de 0 232 999 19 19 numarası ile tek numara dönemini başlattık. Artık Whatsapp başvurularını da bu numaradan alacağız” demişti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.