Bornova'da sorunlara anında çözüm
Bornova Belediyesi’nin vatandaşlara hizmetin daha çabuk ulaşması amacıyla kurduğu WhatsApp hattı ilçede yaşanan sorunların daha hızlı çözülmesini sağlıyor.
7 gün 24 saat hizmet veren hattan 2017 yılı içinede 6 bin 923 şikayet ve talebe cevap verildi. Ayrıca vatandaşlar web sitesi üzerinden (www.bornova.bel.tr) canlı destek uygulamasıyla hiçbir prosedüre takılmadan talep, şikayet ve önerilerini iletebiliyor.
Bornovalıların talep, şikayet ve önerilerini hızlı bir şekilde ilgili birimlere iletmesini sağlayan Bornova Belediyesi, Whatsapp hattı ve canlı destek uygulamasıyla vatandaşlarına hizmet veriyor. 7 gün 24 saat Whatsaap üzerinden belediyeye ulaşabilen vatandaşlar, hafta içi mesai saatleri arsında da canlı destek hizmetinden yararlanıyor.
Bornova Belediyesi’nin “ortak akıl” ilkesi ile başlattığı vatandaşların şikayet ve taleplerini iletebildikleri WhatsApp hattı 2017 yılı içinde 6 bin923 bildirime cevap verdi. Bornovalıların talep, şikayet ve önerilerini hızlı bir şekilde ilgili birimlere iletmesini sağlayan Bornova Belediyesi, canlı destek uygulaması ile de prosedürleri ortadan kaldırarak vatandaşlara zaman kazandırıyor. Kurumsal web sitesinin ana sayfasının sol üst köşesinde yer alan menüden ‘canlı destek’ butonuna tıklayan kullanıcılar, hafta içi 08.30-17.30 saatleri arasında operatör ile anlık olarak iletişime geçebiliyor.
WhatsApp hattının çalışması
“0 530 214 50 35” nolu WhatsApp hattına gelen talep ve şikayetler 7 gün 24 saat cevap buluyor. İncelenen bidirimler; ilgili müdürlükler veya ESHOT, İZSU, İzmirgaz, Büyükşehir Belediyesi, Karayolları Müdürlüğü ve Gediz Elektrik gibi dış kurumlara da iletiliyor. Konu ile ilgili olarak yapılan işlemler hakkında WhatsApp yoluyla vatandaşlara geri dönüş yapılıyor.
Sosyal Medyada da aktif belediyecilik
Bornova Belediyesi, diğer sosyal medya platformlarını da etkin şekilde kullanıyor. Vatandaş Bornova Belediyesi’ne hangi sosyal medya platformundan ulaşırsa ulaşsın, şikayetini prosedüre takılmadan ilgili birime iletip, sonuç alıyor. Whatsapp hattının yanında web sitesinden duyurular ve bilgilendirilmeler yapılırken,vergi borçları ve bir çok e-belediye işlemleri de internet üzerinden yapılabiliyor. Bornova Belediyesi’nin resmi sosyal medya hesaplarının yanısıra, Başkan Olgun Atila’nın kişisel sosyal medya hesapları da vatandaşlarla daha çok etkileşime geçilmesini sağlıyor. Başkan Atila Facebook üzerinden yaptığı canlı yayınlarla da vatandaşlara erişebiliyor.
Bornova’yı Ortak Akıl İlkesi ile yönettiklerini ifade eden Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, “Bu ilkemiz doğrultusunda tüm sosyal medya hesaplarımıza gelen yorumları ciddiye alıyoruz. En önem verdiğimiz platform ise WhatsApp İhbar Hattı. Vatandaşlarımızın buradan yaptıkları ihbarları hemen kontrol ediyor ve çözülmesi gereken sorunlara müdahale ediyoruz. Bu şekilde kentimizin gönüllü müfettişleri ile kentimizi yönetiyoruz” dedi.
Bornova Belediyesi Sosyal Medya Hesapları:
Facebook.com/bornovabld
Twitter.com/bornovabld
Instagram.com/bornovabld
Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila Sosyal Medya Hesapları:
Facebook.com/olgunatila1
Twitter.com/olgunatila
Instagram.com/olgunatila
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.