Buca’da çözümün adresi TİM ve Çağrı Merkezi

Buca’da çözümün adresi TİM ve Çağrı Merkezi

Buca Belediyesi, Toplumsal İletişim Merkezi (Buca TİM) ve Çağrı Merkezi birimleriyle sorun ve taleplerde çözümün adresi oldu.

Buca Belediye Başkanı Levent Piriştina’nın vatandaşın sorununu kısa sürede çözmek ve talepleri karşılamak için kurduğu Buca Toplumsal İletişim Merkezi (TİM), bünyesinde bulundurduğu çağrı merkezi ile vatandaşların çözüm merkezi oldu. 

1-631.jpg

Vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü görevi gören, güler yüzlü hizmet ve çözüm odaklı bakış anlayışı ile çalışan Buca TİM ile çağrı merkezi, geride kalan 11 aylık zaman zarfında gelen 26 bin 598 talep ve beklentinin 22 bin 846’sını sonuçlandırarak büyük bir başarı ivmesi ortaya koydu. Çözüm odaklı bakış anlayışı ile çalışan Buca TİM ile çağrı merkezinde 3 bin 752 başvuru ise çözüm aşamasında bulunuyor.

2-518.jpg

Bünyesinde bulunan muhtarlar, esnaf, dernekler, gençlik ve engelliler masası ile 7 den 77’ye her yaştan Bucalı’ya hizmet eden Merkezler, Bucalıların beklentilerini yüzde 86 oranında karşılamanın gurur ve mutluluğuyla hizmet vermeye devam ediyor.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.