Çeşme Çözüm Merkezi açıldı!

Çeşme Çözüm Merkezi açıldı!

Çeşme Çözüm Merkezi hizmete açıldı. Açılışında konuşan Çeşme Belediye Başkanı Lal Denizli, vatandaşlarla daha sağlıklı bir diyalog kuracaklarını belirterek "Hizmet kalitesini sürekli geliştireceğiz" dedi.

Çeşme Belediyesi, vatandaşların taleplerine hızlı ve etkin çözümler sunmak amacıyla hayata geçirdiği Çeşme Çözüm Merkezi’ni hizmete açtı. Çeşme Çözüm Merkezi, halkın taleplerine daha hızlı yanıt verebilmek, şikayet ve önerileri en doğru şekilde değerlendirebilmek için yenilikçi bir hizmet anlayışı sunuyor. Vatandaşlarla belediye arasındaki iletişimi güçlendirecek olan bu yeni yapı, belediye müdürlükleri arasındaki koordinasyonu artırarak sorunlara anında müdahale edebilme yeteneği kazandırıyor.

cesme-cozum-merkezi-acildi-1.jpeg

“HİZMET KALİTESİNİ SÜREKLİ GELİŞTİRME İMKANI SAĞLAYACAK”

Açılış konuşmasını yapan Belediye Başkanı Lâl Denizli, Çeşme Çözüm Merkezi ile gelen talep ve şikayetlerin doğrudan sisteme işlenmesinin sağlanacağını ve bu sayede sürecin her adımını yakından takip etme ve hizmet kalitesini sürekli geliştirme imkanı bulacaklarını ifade ederek, “Sizlerden gelen talep ve şikayetler belediyeye bağlı müdürlüklerde hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulacak. Çeşme Çözüm Merkezi vatandaşla daha doğru ve daha sağlıklı diyalog kurma zeminini oluşturacak. Vatandaştan gelen talep, öneri ve şikayetler direkt olarak sisteme yükleneceğinden bizler de bunu denetleyebileceğiz” dedi.

cesme-cozum-merkezi-acildi-3.jpeg

“VATANDAŞIN HIZLI ULAŞABİLDİĞİ, VATANDAŞA HIZLI YANIT VEREBİLEN BİR YAPI”

Çözüm merkezi çalışanlarının eğitimlerini tamamladığını da ifade eden Başkan Denizli, “Vatandaşa en doğru şekilde hizmeti vermek için de merkez çalışanlarına gerekli tüm prosedürleri, sistem kullanma işlemlerini aktardık. Eğitimlerimizi de tamamladık. Bizler kurum olarak vatandaşın hızlı ulaşabildiği, vatandaşa hızlı yanıt verebilen bir yapı oluşturmak istedik ve Çeşme Çözüm Merkezi de bu şekliyle kuruldu” diye konuştu.

cesme-cozum-merkezi-acildi-4.jpeg

“ÇEŞME’MİZE HAYIRLI OLSUN”

Denizli, hizmet anlayışını en üst seviyeye taşımak ve vatandaşlara daha iyi hizmet sunabilmek için titizlikle çalıştıklarını belirterek, “Emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Çeşme’mize hayırlı olsun” dedi.

Çeşme Çözüm Merkezi’nin iletişim bilgileri ise şu şekilde;

Çağrı Numarası: 444 6 232

Whatsapp Hattı: 0535 664 88 88

cesme-cozum-merkezi-acildi-2.jpeg

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.