Dikkat Dağnıklığı Sosyal Proje Halini Almalı
Norofix Bilişsel İşlev Geliştirme Metodu ile çocuklarda dikkat dağınıklığını ölçümleyip, tedavi eden Klinik Psikolog Büşra Angıner, devlet okullarında sosyal proje başlattı.
Klinik Psikolog Büşra Angıner, Norofix Bilişsel İşlev Geliştrme Metodunu tüm öğrencilerin hizmetine sunabilmek için bir sosyal proje başlattı. Bu proje kapsamında talep gelen devlet okullarında ücretsiz seminerler verilecek ve öğrencilere ücretsiz dikkat testleri uygulanabilecek.
Mavişehir İlokulu’ndan sonra bu hafta Mustafa Uygur Ortaokulu ve Ertuğrul Gazi İmam Hatip Ortaokulu’nda da seminer veren Angıner, isteyen öğrencilere ücretsiz dikkat ölçümü yaptı. Düzenlenen seminerllerde velilerln sorularını yanıtlayan Angıner, tüm öğrencilerin kapasitelerini tam anlamıyla kullanabilmeleri için öncelikle nerede sıkıntı yaşadıklarının tespit edilmesi gerektiğinin önemine değindi. Bazı özel okullarda süregelen çalışmalarını, devlet okullarındaki öğrencilerle de gerçekleştirebileceklerini söyleyen Angıner, okullardan gelen talep doğrultusunda seminer ve ücretsiz test çalışmalarını sürdüreceklerini kaydetti.
Klinik Psikolog Angıner, ailelerin çocukların geleceğine bugünden yatırım yapmasının önemine değinerek, başlattıkları sosyal projeyi söyle anlattı:
“Biz Norofix olarak, elimizdeki imkanları onlarla ücretsiz olarak paylaşıyoruz. Dileğimiz her çocuğun zihinsel kapsitesini artırırarak, eğitim hayatında akademik ve sosyal başarıyı yakalamasıdır. Bu yüzden başlattığımız sosyal proje kapsamında, devlet okullarında da bu imkandan çocukların faydalanmasını istiyoruz. Dikkat dağınıklığı bir sosyal proje olmalı. Her çocuk hayalini gerçekleştirebilmeli!”
Dikkat Dağınıklığı En Büyük Sorun
Yeni Nesil çocuklarının en büyük sorunun dikkat dağınıklığı, hafıza ve muhakeme olduğunu vurgulayan Angıner, bu konuda birlikte çalıştıkları çocuklardaki akademik ilerlemenin ölçülebilir olduğunu anlattı. Angıner okullarda yaptığı seminerlerde öğrenme güçlüğü yaşayan çocukların hangi noktada zihinsel sorun yaşadığının tespit edilmesinin ve bu alanda çalışma yapılmasının çocuğun özgüven problemlerini ve sosyal sorunlarını da ortadan kaldırdığını söyledi.
Çocuklarda zaman yönetimi kullanılarak yapılan uygulamaların hayatının her alanında fayda sağladığını belirten Klinik Psikolog, hedefsiz öğrencilerin başarılı olamayacağını da söyledi. “Benim çocuğum çok zeki ama ders çalışmıyor” diyen velilerin mutlaka sınırlı ve tutarlı davranış modeli geliştirmesinin ödül ve ceza yöntemlerinden çok daha etkili olduğunu konuştu. Hayatta her şeyin maddi ödüllerle algılandığını söylene Angıner, ailenin çocukla birlikte keyifli vakit geçirmesinin tablet ya da bilgisayardan daha değerli bir hediye olduğunu söyledi.
Kinik Psikolog, okullarda verdikleri seminer ve ücretsiz test çalışmalarını sürdüreceklerini sözlerine ekleyerek, isteyen tüm okulların Norofix Bilşsel İşlev Geliştirme metodundan faydalanabileceklerine dikkat çekti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.