Gdz Elektrik, referandum günü kesintisiz hizmet için ek tedbirler aldı

Gdz Elektrik, referandum günü kesintisiz hizmet için ek tedbirler aldı

46 ilçede 800 arıza onarım personelinden oluşan 380 adet ekip ile muhtemel arızalara müdahalede bulunulacak.

 

GDZ Elektrik Dağıtım, referandum süresince İzmir ve Manisa illerinde  kesintisiz hizmet için ek tedbirler aldı. 46 ilçede 800 arıza onarım personelinden oluşan 380 adet ekip ile muhtemel arızalara müdahalede bulunulacak.

GDZ Elektrik Dağıtım Genel Müdürü Metin Demirdağ, 16 Nisan’da yapılacak anayasa değişikliği referandumu nedeniyle oyların kullanılacağı, sayımı ve dökümünün yapılacağı yerlerde işlemlerin geç saatlere kadar sürebileceği göz önüne alınarak İzmir ve Manisa illerindeki elektrik dağıtım tesislerinde kesintisiz ve kaliteli enerji arzını yerine getirebilmek için ek tedbirler alındığını belirtti.

Paydaşlarımızla koordinasyon içinde çalışacağız

16 Nisan tarihinde sabahın erken saatlerinden, oy sayımının tamamlanacağı saate kadar yönetim kadrosu ve tüm ekiplerin görev başında olacağını belirten Demirdağ  “İzmir ve Manisa İllerinde İl Seçim Kurulları tarafından oy sayma işlemi yapılacak olan merkezlerin listelerinin bildirilmesinin ardından, bu merkezlere enerji sağlayan şebeke ve tesisler oylama tarihinden önce kontrol edilmiş ve İlçelerimizde bulunan kritik trafo merkezlerinin adresleri ve koordinatları emniyet ve kolluk kuvvetlerimizle paylaşılmıştır. Her iki ilimizde de Valilik, Kaymakamlık, kolluk kuvvetleri ve diğer paydaşlarımızla koordinasyon içinde çalışacağız.” dedi.

Ekip sayımızı artırdık

2 il ve 47 ilçede referandum süresince 800 arıza onarım personelinden oluşan 380 adet ekip ile muhtemel arızalara müdahalede bulunulacağını söyleyen Demirdağ,“ Olağanüstü hava koşulları, afet, sistem çökmesi vb kriz durumlarında da fonksiyonel olarak ekip sayısının arttırılabilir niteliğe kavuşturulduğunu, kritik noktalarda (Oy sayım ve tasnif işlerinin yapıldığı binalar vb. ) enerji sürekliliğini sağlamak amacıyla elektrik şebekesinin yapısal durumunun uygun olduğu yerlerde alternatif besleme planları da yapıldığını, ayrıca 7/24 esasına göre çalışan 0850 800 0186 numaralı Çağrı Merkezimiz, telefon ve e-mail ile kendilerine ulaşan  tüketici şikayetlerini anında görevli ekiplere ileterek duruma müdahale edilmesini sağlayacaklardır.” diyerek sözlerini noktaladı.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.