GEDİZ ELEKTRİK'İN YENİ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ MERKEZLERİ HİZMETİNİZDE!
Gediz Elektrik Perakende Satış AŞ (“Gediz”), artan müşteri yoğunluğundan dolayı daha iyi hizmet verebilmek adına İzmir Hatay ve Bostanlı’da Müşteri İlişkileri Merkezi (“MİM”) açtı.
Müşteriler, MİM’de tahsilat başta olmak üzere abonelik, indirimli elektrik ve avantajlı kampanyalar gibi birçok hizmeti de daha hızlı bir şekilde alabiliyor.
Bir Aydem kuruluşu olan Gediz Elektrik, Aydem ile birlikte görevli tedarik şirketleri olarak faaliyet gösterdikleri Aydın, Denizli, Muğla, İzmir ve Manisa illerinde MİM sayılarını, artırmaya devam ediyor. Hatay ve Bostanlı’nın yoğun caddelerinden olan Hatay İnönü Caddesi ve Bostanlı Cemal Gürsel Caddesi üzerinde yer alan Hatay MİM ve Bostanlı MİM, İzmirli müşterilerin daha konforlu ve ferah mekânda işlemlerini kolay ve hızlı bir şekilde yapmalarını sağlayacak.
Gediz Müşteri İlişkileri Müdürü Mustafa Demir, müşterilere yüz yüze iletişim kurabilecekleri konforlu ve ferah mekânlarda hızlı bir şekilde hizmet sunduklarını kaydetti. İzmir genelinde 60’ı aşkın MİM olduğuna vurgu yapan Demir, “Amacımız hizmetlerimizin hızlı, rahat ve kolay bir şekilde müşterilerimize ulaşmasını sağlamak. Bu nedenle hizmetlerimizi müşterilerimize en yakın noktalara götürmek için çalışıyoruz. Yatırımlarımızı da bu yönde hayata geçiriyoruz” şeklinde konuştu. Gediz Müşteri İlişkileri Müdürü Mustafa Demir, MİM’lerle müşterilerine daha kısa işlem süreleri ile bekleme sürelerini ortadan kaldırarak hızlı bir şekilde hizmet etmeyi amaçladıklarını belirterek, müşteri memnuniyetini önemsediklerinin altını çizdi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.