Glami, Türkiye'de faaliyete geçti
Moda arama motorlarından biri olan Glami, Türkiye’de faaliyete geçti. Binlerce marka ve ünlü sanal mağazalar ile Glami, kişiye özel moda keşfini ve alışverişini önemli ölçüde kolaylaştırıyor.
Glami, sanal mağazaların tekliflerini tek bir platformda toplayıp kullanıcıların hızlı ve basit bir şekilde alışveriş yapmalarını sağlıyor. Glami'yi farklı kılan özelliklerinden biri, akıllı teknolojisi sayesinde kullanıcıların incelediği ürünleri baz alarak giyim, ayakkabı ve aksesuar kategorilerinde ilgi çekici önerilerde bulunması ve kullanıcıların diğer beğenebilecekleri ürünleri göstermesi.
Çek Cumhuriyeti merkezli Moda grubu Inspigroup’un ana markası olan Glami, Çek Cumhuriyeti, Slovakya, Macaristan, Romanya, Fransa, Almanya, İtalya, İspanya, Yunanistan, Rusya ve Türkiye dahil 11 ülkede faaliyet gösteriyor.
2016’dan bu yana her yıl satışlarda iki basamaklı rakamlarla büyüyen Türkiye moda E-ticaret pazarının potansiyeline inanan Glami, girdiği pazarlarda, platformda yer alan sanal mağazalara gelecek 1 yıl içinde 10 milyon Euro ciro sağlamayı hedefliyor. Glami'nin internet sitesinde şu an 560 binden fazla ürün ve 4700’ün üzerinde marka yer alıyor.
Giriş ve kullanım için üyelik talep etmeyen Glami'nin sitesindeki arama kutusuna yazılan tek bir ürün, saniyeler sonra anlaşmalı tüm satış noktaları ve birçok alternatifle birlikte ekranda sıralanıyor. Kadın, erkek, çocuk, giyim, ayakkabı ve aksesuar kategorilerinden ürünlerin yer aldığı site; marka, mağaza, beden, indirim oranı, renk, fiyat ve hatta teslimat detayları gibi geniş filtreleme seçenekleriyle kullanıcının aradığı ürüne hızlıca ulaşmasını sağlıyor.
Glami’yi aynı zamanda IOS hem de Android cihazlarınızda da kullanabilirsiniz.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.