Gradiva, dikkatleri üzerine çekiyor
İstinyePark İzmir AVM mağazasında misafirlerini ağırladığı kokteylde özel tasarım mücevherlerini konuklarıyla buluşturan Gradiva, kişiye özel tasarladığı mücevherler ile dikkatleri üzerine çekti.
Üçüncü nesilin vizyonuyla başarılı atılımlar gerçekleştiren Gradiva, yepyeni mücevher tasarımları ile de akıllarda kalıyor. Kanada’da kurulan pırlantalı günlük mücevher markası Gilda by Gradiva gençlerin gönlünü fethederek yoğun ilgi görüyor.
Rölyefteki zarif kadını günümüze taşımak istedik
Latince ‘yürüyen kadın’ anlamına gelen Gradiva, Vezüv Yanardağı’nın patlamasıyla küller altında kalan Pompei’de kazılarda bulunan bir kızın rölyefine verilmiş isim. Psikanaliz söyleminde ‘küller altından çıkan aşkın tanrıçası’ anlamına da geliyor. Roma Arkeoloji Müzesi’nde yer alan o rölyeften etkilenenlerden biri olan Haluk Gezmez, markasına isim verme hikayesini paylaştı:
“Gradiva’yı markamız ile özdeşleştirdik ve günümüz modern kadınlarını yansıtacak tasarımlar ile harmanladık. Tüm tasarımlarımız, seçkin özel tasarım mücevherlerden oluşuyor. Amacımız kimsede olmayanı üretmek, farklı olmak, dikkat çekmek. Bu konuda her zaman çok iddialıyız. İstinyePark İzmir, Alsancak ve Online mağazalarımızda aynı amaç uğruna çalışmaya devam ediyoruz. Hedeflerimiz yurt içi ve yurt dışı satış noktalarında daha fazla yer almak. Dubai, Londra, Paris gibi dünya metropollerinde de tasarımlarımızı mücevher severler ile buluşturmak.”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.