Güzel İzmir Oteli Kalite Ödülüne Layık Görüldü

Güzel İzmir Oteli Kalite Ödülüne Layık Görüldü

Güzel İzmir Oteli’ne kalite ödülü

İzmir’in Basmane semtinde 1950 yılından bu yana hizmet veren Güzel İzmir Oteli, inovasyon ve teknoloji alanındaki başarıları nedeniyle Business Initiative Directions (BID) tarafından Uluslararası Kalite Altın Yıldızı Ödülü’ne layık görüldü. Güzel İzmir Oteli Genel Müdürü Sinem Kurtural Karakundakoğlu, turizm sektöründe inovasyon temalı ilk ödülü almaktan gurur duyduklarını söyledi.
 
Kalite kültürünü yaygınlaştırmak ve sürdürülebilir büyüme konularında uzman uluslararası kuruluş BID’in bu yılki ödülüne Türkiye’den Garanti Leasing firmasının yanı sıra Güzel İzmir Oteli de layık görüldü. BID’in 1970 yılından bu yana her yıl insan kaynağı ve kaliteyi korumak amacıyla verdiği Uluslararası Kalite Altın Yıldızı Ödülleri, Fransa’nın Paris kentinde Hyatt Regency Oteli’nde düzenlenen törenle sahiplerini buldu.
 
Güzel İzmir Oteli’nin sahibi Reyhan Kurtural ve otelin Genel Müdürü Sinem Kurtural Karakundakoğlu, ödülü Paris’te düzenlenen törende BID kurucularından Jose E. Prieto’nun elinden aldı. Karakundakoğlu, otellerinin geçen yıl da Viyana’da düzenlenen 2015 Uluslararası Kalite Mükemmellik Elmas Ödülü’nün yanı sıra New York’ta düzenlenen ve BID’in kalite, liderlik, teknoloji, inovasyon ve müşteri memnuniyeti dallarında ödül aldığını anımsattı.
 
Ege Turistik İşletmeler ve Konaklamalar Birliği üyesi, Güzel İzmir Oteli’nin üçüncü kuşak yöneticisi olan Genel Müdür Sinem Kurtural Karakundakoğlu, bu prestijli ödülün lokal bir otelden global bir otele dönmenin göstergesi olduğunu söyledi. Ödülün turizm sektöründe inovasyon temasındaki ilk ödül olduğunu belirten Karakundakoğlu, İzmir’de belediye belgeli olarak çalışan küçük bir aile oteli olmalarına karşın, teknolojiye ve personelin eğitimine ciddi yatırım yaptıklarını dile getirdi.
 
Turizmci meslektaşlarını da teknoloji ve inovasyonu kullanmaya çağıran Güzel İzmir Genel Müdürü Sinem Kurtural Karakundakoğlu, ödüllendirilmelerine giden süreci şöyle anlattı.
 
“Dünyanın dört bir yanından farklı sanal acentelerle yoğun bir çalışma sistemimiz var. Bu sistemdeki bilgilerin her gün düzenli olarak güncellenmesi, fiyat dengesinin sağlanması gerekiyor. Bu sistemi tek bir programdan yönetebilmek için bir yıl boyunca personelimize hem teknoloji hem de dil eğitimi verdik. Rezervasyon sistemini oturttuk. Channel manager (kanal yöneticisi) sistemini kurduk. Bu ödül bu yoğun emeğin karşılığı oldu, gurur duyduk.”
 
Karakundakoğlu, bu yıl online rezervasyon sitelerinden oyster.com tarafından yapılan bir oylamada da, dünyanın en popüler otelleri arasında yer aldıklarını sözlerine ekledi.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.