Hemşehri İletişim Çağrı Merkezi yenilendi

Hemşehri İletişim Çağrı Merkezi yenilendi

İzmir Büyükşehir Belediyesi, çağrı merkezini yeniledi.

Medya Ege- İzmir Büyükşehir Belediyesi, Hemşehri İletişim Merkezini yeniledi.

Büyükşehir Belediyesi konuya ilişkin yaptığı açıklama ile İzmirlileri "1 Eylül’den itibaren Alo 153’ün diğer ucundayız! İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi ailesi olarak çağrı merkezimizi yeniledik. Alo 153 numaralı telefonla talep, görüş ve şikayetlerinizi dinlemeye ve belediyedeki çözüm ortağınız olmaya devam ediyoruz" ifadeleri ile uyardı.

layer-8.jpg

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.