![Hyatt Regency İzmir! 'Özür' öyle dilenmez!](https://www.medyaege.com.tr/d/news/289380.jpg)
Hyatt Regency İzmir! 'Özür' öyle dilenmez!
Ali Eyce yazdı; Hyatt Regency İzmir! 'Özür' öyle dilenmez!
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı ve 5 büyükşehir belediye başkanının birlikte yaptığı yaptığı 'Acil Eylem Planı' açıklamasını takip eden gazetecilere Hyatt Regency İzmir İstinyePark Oteli'nde yapılan kötü muamele.
Kimi genç gazeteciler otelin güvenlik ekipleri tarafından otelin kapısından içeri alınmadılar, kimi gazeteciler ise otelin mal ve hizmet kabul depolarının olduğu yerden otelin içerisine, görevlerini yapacakları toplantı salonuna alındılar.
Bu konuda hem genç gazeteci meslektaşlarım adına duyarlılık gösterdim, hem de otelin kapısında bekleyen, meslek hayatına yeni atılan ve ilk gazetecilik deneyimini yaşayan kızım adına.
Gazetecilik mesleğinin onurlu, şerefli ve kamuoyunun gücüyle hareket eden bir meslek olduğunu anlatıp gazetecilik mesleğini yapmaktan onur duyması, şeref duyması, sorumluluk duyması gerektiğini söylediğim kızıma, otel kapılarında bekletilebileceğini, içeri alınmayabileceğini, sözlü olarak itilip, kakılabileceğini nasıl anlatırım ki!
O yüzdendir ki!
'Haddini bil Hyaat Regency İzmir' başlıklı yazımı gazetecilik mesleğinin sorumluluğu gereği kaleme aldım.
Olaydan bir kaç gün sonra Hyatt Regency İzmir İstinyePark Oteli’nin Genel Müdürü Zafer Canbaz ile Pazarlama ve İletişim Direktörü Gözde Kaydırak, İzmir Gazeteciler Cemiyeti’ne ziyarete gitmişler.
Bazı gazetecilerin yaşadığı duruma dair detayları ve duydukları üzüntüyü anlatmışlar.
Kime?
İzmir Gazeteciler Cemiyeti Başkanına!
Kime?
İGC Başkan Yardımcısına!
Kime?
İGC Genel Sekreterine!
Kime?
İGC Yönetim Kurulu Üyesine!
BİR DAKİKA!
Ziyarette 'Yaşanan yanlışlık karşısında bizler de üzüldük' kelimesini kullanan İGC yönetiminin, gazetecilere yaşatılan bu durumla ilgili Hyaat Regency Oteli'ne karşı bir açıklama, bir kınama veya başka bir şey yazdığını ben okumadım, görmedim, duymadım.
Hyatt Regency İzmir İstinye Park Oteli’nin Genel Müdürü Zafer Canbaz ile Pazarlama ve İletişim Direktörü Gözde Kaydırak'ın İGC'ye gidip özür dilemeleri, bence etkisiz, yetersiz ve YOK HÜKMÜNDEDİR!
Özür, hata yapılandan dilenir!
HATA YAPILDIĞINI DAHİ SÖYLEYEMEYENDEN DEĞİL!
Nokta!
Hyatt Regency İzmir İstinye Park Oteli yönetimi, bu büyük hatanın farkındaysa, kırdığı, üzdüğü, rencide ettiği o genç gazetecileri arayıp bulacak, otele davet edecek, otelin kapısında çiçeklerle karşılayacak, otelin en güzel köşesinde ağırlayacak ve onlara hak ettikleri gazetecilik mesleğinde duyulması gereken saygıyla muamele edip, isteyerek veya istemeyerek yaşattıkları kötü muameleyi akıllarından silmeye çalışacak.
'ÖZÜR' böyle dilenir!
Hyatt Regency İzmir!
Vesselam!