Instagram mesajları için sunulacak yeni özellik! Messenger API desteği
Instagram mesajlar için yeni özellik duyurusu yayımlandı. Facebook’ta işletmelerin daha çok tercih ettiği Messenger API‘sini Instagram’a entegre etmeye hazırlanıyor.
Instagram üzerinde işletme hesapları için yeni geliştirmeler sunan Facebook, şimdi de mesajlara odaklanıyor. Instagram’da yer alan işletme hesapları bu yeni özelliğe kadar müşterilerinden gelen sorulara yalnızca Instagram üzerinden cevap verebiliyordu.
Şimdi ise işletmelerin artık Instagram mesajlaşlarını ve Facebook sohbetlerini yönetmek için zaten şirket içinde kullandıkları uygulamalara ve iş akışlarına entegre edebilecekleri anlamına geliyor.
Özellikle, fotoğraflar, URL bağlantıları ve daha fazlasını kullanabilecek bu yeni uygulama, Instagram’da işletmelerin gücü kullanarak sık sorulan sorulara anında yanıt vermesine olanak tanıyacak ve aynı zamanda müşterileri gerekirse canlı desteğe bağlamayı teklif edecek yeni özellikler de sunuyor. Bu özellik üzerine yapılan bir testte, işletmeler müşterilerin sorularına yüzde 55 oranında daha fazla yanıt vermeyi sağlıyor.
Instagram için Messenger API desteği olarak adlandırılan bu adım şu anda beta aşamasında bulunuyor ve Instagram’da kaliteli, kişiselleştirilmiş mesajlaşma deneyimleri sunarken iş verimliliğini artırmaya odaklanmayı hedefliyor.
Instagram’a entegre edileceği duyurulan Messenger API, şu an belli başlı işletme hesaplarıyla test ediliyor. Bu işletmeler arasında ise karşımıza; Adidas, H&M, Sephora, Amaro, Nars, Michael Kors ve Glossier gibi popüler markalar çıkıyor. Beta testlerinin ne zaman biteceği ve aktif olarak her hesaba ne zaman açılacağı bilinmiyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.