İŞ TEFTİŞ KURULUNA PROTOKOL KURALLARI VE İLETİŞİM SEMİNERİ
Gonca Elibol'dan 'Protokol Kuralları ve İletişim Semineri'
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına bağlı İş Teftiş Grup Başkanliğı İzmir İş Müfettişlerine yönelik olarak Protokol Kuralları İletişim ve Zarafet konulu seminer düzenlendi. Semineri geçtiğimiz günlerde Pozitif Etki (Protokol Kuralları İletişim ve Zarafet) adlı 2.kitabını çıkaran Eğitmen & Yazar aynı zamanda Türk Kızılayı Ege Bölge Kan Merkezi Bölge Müdürlüğünde İnsan Kaynakları Yönetimi Sorumlusu olarak görev yapan Gonca Elibol verdi.
Ülkemiz için en saygın kuruluşlar arasında başı çeken ve ita amirleri olan Teftiş Kuruluna seminer vermekten onur duyduğunu belirtirken Elibol'un ardından, İzmir İş Teftiş Grup Başkanı Şuayip ER de seminer sonunda, Gonca Elibol'un iş ve sosyal yaşama dair çok önemli bilgiler verdiğini, bu hususları herkesin bilmesi gerektiğini, seminerin uygulama ile desteklendiğini ve çok keyifli geçtiğini, katılımcıların çok memnun kaldığını söyledi.
ER ayrıca Yeni teftiş modelimizde işçi ve işverenlerin denetim konuları ile ilgili olarak bilgilendirme ve farkındalık yaratma hususu önemli olduğundan dolayı "doğru iletişim" konusu bizim için çok önemliydi. Bu hususlarla ilgili olarak kendimizi geliştirebileceğimiz her türlü imkana sonuna kadar açığız” diye konuştu.
Özel sektörün yanı sıra Bakanlık gibi resmi kuruluşlara da eğitimler veren Gonca Elibol, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlıgına baglı TEIAŞ ve Çevre ve Şehircilik Bakanlığına bağlı Tapu ve Kadastro Genel Mudurluğüne de Kurumsal ve Kişisel Gelişim egitimleri veren Elibol, 2017 yılında da aynı kurumlarda tekrar eğitim vereceğini söyledi.
Elibol’un hayat vizyonunda “vatanı, bayrağı ve milleti için çalıştığını, verdiği eğitimlerde Kurumsal Gelişim ve Kişisel Gelişime katkı sağlayarak ülkemiz için üreten insanların artmasını hedeflediğini, bir kişiyi dahi bilgi beceri ve davranışını olumlu yönde değiştirebilirsem ne mutlu bana" diye konuştu .
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.