İZSU’da “mobil” yenilik devam ediyor
İZSU Genel Müdürlüğü, su faturalarının cep telefonları aracılığıyla ödenebildiği, arıza bildirimlerinin yapılabildiği uygulamasını yeniledi.
İZSU tarafından hazırlanan uygulamalarda, vatandaşlar yıllık su tüketimleri ile ödedikleri su faturası miktarını öğrenebiliyor, kendi ilçelerindeki kesintilere hızlı bir şekilde erişebiliyor.
İZSU Genel Müdürlüğü, İzmirlilere daha hızlı ve çağdaş hizmet sunmak amacıyla akıllı telefonlardaki Ios ve Android uygulamalarını güncelledi. Su faturalarının ödendiği, planlı-arıza kaynaklı su kesintisi bilgilerinin yer aldığı, fatura itirazının yapılabildiği, ödenmemiş faturaların bilgisinin alınabildiği uygulamalar, abonelerin işlemlerini çok daha kısa sürede yapabilecek şekilde yenilendi. İZSU tarafından hazırlanan yeni sürümde, planlı ve arıza kaynaklı su kesintileri aynı ekranda birleştirildi. Ayrıca “Suyum kesik mi?” bandı eklenerek abonenin kendi ilçesindeki su kesintisine kısa sürede ulaşması sağlandı.
Parmak izi okutmak, telefonu sallamak gibi kısa yollar sayesinde bu bilgilere erişim imkanı getirildi. Ayrıca Ios platformunda su kesintilerinin sesli olarak dinlenmesi, parmak izini okutarak fatura bilgisine ulaşması sağlandı. Yeni uygulamada aboneler yıllık su tüketimlerini de grafik halinde görebiliyor, bir yıl boyunca ödediği su faturası bilgisine ulaşabiliyor.
İZSU cepte
AppStore ve GooglePlay üzerinden ücretsiz uygulamayı telefonlarına indiren kullanıcılar, 3D güvenlik sistemi dahilinde su faturalarını ödeyebiliyor; ödenmemiş faturalarının bilgisine ulaşabiliyor İZSU uygulaması sayesinde İzmirliler, arıza bildirimi, şikayet ve önerilerini fotoğraf ve harita koordinatı bilgisi ekleyerek ilgili birimlere kolaylıkla ulaştırabiliyor.
Bu sistem sayesinde vatandaşlar, kendi bölgelerindeki planlı veya arıza kaynaklı su kesintilerini öğrenebiliyor. Arıza bildirimlerinin takibini yapıyor, itiraz formunu kullanarak hatalı okuma, sayaç arızası, yüksek fatura gibi nedenlerden dolayı İZSU Genel Müdürlüğü birimlerine gitmeden itirazda bulunabiliyor. Ayrıca ‘Yeni Su Aboneliği’, ‘İsim Değişikliği’, ‘Abone Tip Değişikliği’, ‘İlişik Kesme’, ‘Abonelik Dondurma’, ‘Abonelik Dondurma İşlemini Erken Kaldırma’, ‘Çok Sayaçtan Tek Sayaca Geçiş İşlemi’, ‘Tek Sayaçtan Çok Sayaca Geçiş İşlemi’ gibi konularda İZSU Genel Müdürlüğü’ne telefon açmadan bilgi sahibi olabiliyor. İZSU Genel Müdürlüğü’nün şube, vezne adres ve telefonlarına ulaşabilen kullanıcılar, tek tuş ile telefon araması yapabiliyor, haritadan İZSU birimlerinin konumunu öğrenip yol tarifi alabiliyor. Barajların doluluk oranı, su yüksekliği, hacmi gibi bilgiler de İZSU uygulaması sayesinde görüntüleniyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.