MARKA Konferansı’ndan iş dünyasına 18 yaş aşısı yapıldı
Türkiye’nin en çarpıcı fikir platformu olarak anılan etkinlik, 13-14 Aralık’ta iş dünyasının liderlerine “18 yaş deneyimi” yaşatacak.
Türkiye’deki iş dünyasının yakın geleceğini şekillendirecek doğru bir yol haritası çizmeyi hedefleyen MARKA Konferansı, bu yıl 13-14 Aralık 2017 tarihlerinde Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleştirilecek. 18 yıldır iş dünyası ve liderlerinin ihtiyaçlarına rehberlik yapan etkinlik, yaşamın en önemli dönüm noktalarından 18 yaşın dinamik ruhunu ve enerjisini, MARKA deneyimine taşıyacak.
Türkiye’nin en çarpıcı fikir platformu MARKA 2017’nin 2 günlük yoğun ve ilham verici programında, 18 saat sürecek 42 oturumda, başarılarıyla gündeme damga vuran 62 konuşmacı sahne alacak. Sanatçılardan iş liderlerine, psikanalistlerden bilimadamlarına, seri girişimcilerden yazar ve akademisyenlere; dünya çapında tanınan ve alanında öncü çok özel konuşmacılar, MARKA izleyicilerine özel hazırladıkları 15’er dakikalık sunumlarına çarpıcı içerikler sığdıracak. İş dünyası için kritik bir kavram olan sosyal girişimcilikle başlayacak program, sohbet ve müziği birleştiren interaktif bir bölümle kapanacak.
Eğitim, danışmanlık ve konferans hizmetleri alanında ülkemizin öncü kuruluşu Yürekli tarafından 18 yıldır düzenlenen ve tam 16 yıldır Yapı Kredi World’ün ana sponsorluğunu üstlendiği etkinliğin moderatörü, 18 yıldır olduğu gibi 2017’de de marka filozofu olarak tanınan BJ Cunningham. MARKA 2017’ye katılmak isteyenler, markaconference.com adresinden kayıt yaptırabiliyor.
18 yaş deneyimi yaşatacak
MARKA Konferansı’na duyulan ilgi ve heyecanın 18 yıldır hep zirvede olduğunu söyleyen Yürekli Yönetim Kurulu Başkanı Ayşegül Yürekli Şengör, bu performansla, sürdürülebilirlik ve istikrar konusunda önemli bir örnek yaratmayı başardıklarını söyledi. MARKA Konferansları’nın yaratıcısı Yürekli Şengör, 2017’nin temasını ise şöyle anlattı: “Bu yıl, 18 yaşın ruh halini MARKA deneyimine taşıyoruz. İş dünyasını, çok büyük fırsatlarla dolu olduğuna inandığımız 2018 yılına, bu özel deneyimle hazırlayacağız. 18 yaş, insan yaşamındaki en önemli dönüm noktalarından biri, başka hiçbir döneme benzemeyen özellikleri var. İş dünyasına; özgürlüğe, bağımsızlığa ve olgunluğa sağlam adımlar atan 18 yaşındaki genç bir insan gibi, geleceğe cesaret ve umutla koşma enerjisi aşılayacağız” dedi.
Yapay zeka, teknoloji ve sosyal medya geleceğimizi şekillendirecek.
Tüm dünyanın en sıcak gündem maddelerinden biri olan yapay zeka, MARKA 2017’de de tartışılacak. Prisma Labs’in kurucusu ve CEO’su, Rus teknoloji lideri ve bilimadamı Alexey Moiseenkov, Türk iş dünyasının yapay zeka yatırımlarına yön verecek önemli açıklamalarda bulunacak. Sosyal girişimciliğe 18 yaşının enerjisiyle adım atan, bugün dünyanın en büyük şirketlerinin sosyal medya stratejilerini yöneten Social Chain’ın CEO’su Steven Bartlett, MARKA izleyicilerine sosyal medyaya damga vurmanın yollarını anlatacak. Sabancı Üniversitesi Finans Kürsü Başkanı ve ekonomist Özgür Demirtaş, gazeteci ve televizyon sunucusu Ahu Özyurt ile birlikte sahne alarak, “Gelecek beklenenden daha hızlı gelecek” diyecek ve teknolojinin ülkemizin rekabet gücüne etkilerini ele alacak.
Tasarım ve modanın geleceği, MARKA 2017’de!
MARKA 2017, moda ve tasarım dünyasının önde gelen isimlerini İstanbul’da ağırlayacak. Uzakdoğu’da trendlere yön veren, modanın büyük divası, Vogue China dergisinin kurucusu ve Genel Yayın Yönetmeni Angelica Cheung, Çin’deki Milenyum Kuşağı’nın tüketici davranışlarını Batı’dakilerle karşılaştırmalı olarak analiz edecek. Chalayan markasının yaratıcısı, moda dehası Hüseyin Çağlayan, ünlü tasarım yazarı Emily King’in moderatörlüğünde, teknoloji ve sihri buluşturacak. İngiliz Moda Konseyi İcra Kurulu Başkanı Caroline Rush ile moda dünyasının tanınmış liderlerinden, GQ İngiltere dergisinin Genel Yayın Yönetmeni Dylan Jones, MARKA izleyicilerini David Bowie’nin hayatına dair büyülü bir yolculuğa çıkaracak. Bu yılın en önemli konuşmacılarından biri de Londra Tasarım Müzesi Direktörü Deyan Sudjic. “Gelecek görülebilir ve tasarlanabilir” diyen Sudjic, teknolojiyle uyum sağlayan tasarımları ve geleceği tasarlarken teknolojinin üstlendiği rolü anlatacak.
Gündemde sanat var!
MARKA 2017’nin gündemine damga vuracak konuların başında sanat geliyor. Türkiye’den ve dünyadan sanat otoriteleri, MARKA sahnesinde buluşarak iş dünyasına ilham verecek. Dünyanın en büyük sanat fuarı Frieze’in kurucusu Matthew Slotover ile Türkiye’nin en çok tanınan uluslararası çağdaş sanatçısı Kutluğ Ataman, bu yılın en dikkat çekici konuşmacıları arasında yer alacak. Aynı sahneyi paylaşacak sanatçı Ali Kazma ve SAHA Çağdaş Yaşamı Destekleme Girişimi Yönetim Kurulu Başkanı Füsun Eczacıbaşı ise sanatı tüketmenin değil üretmenin önemine dikkat çekecek.
MARKA 2017’de yıldızlar geçidi
Sanat ve gösteri dünyasının ünlü isimleri, bu yıl da MARKA sahnesinde unutulmayacak bir deneyim yaşatacak. Ünlü oyuncular Seranay Sarıkaya ve Ozan Güven, televizyondaki dijital atılımı ve Türk dizilerindeki dönüşümün sırlarını paylaşacak. Mizah dehası Cem Yılmaz, MARKA 2017 için hazırladığı özel seansta, sinema tutkusunu ve Yeşilçam’ı konu edecek. Şarkılarıyla herkesin hayatında kalıcı izler bırakan müzisyen, besteci, söz yazarı ve prodüktör Kenan Doğulu, gazeteci Nevşin Mengü ile birlikte müzikle sohbeti buluşturarak MARKA 2017’nin kapanışını yapacak.
Kalıpları kıranlar MARKA sahnesinde…
Dünyanın en prestijli sosyal kulüplerinden Soho House’un Kurucusu ve Yöneticisi Nick Jones, günümüzün sosyal ihtiyaçlarına yepyeni bir tanım getirecek. Wagamama, Hakkasan gibi başarılı konseptlerin yaratıcısı Alan Yau, “Restoran sektörünün yeni teknolojiyle evrilmesi kolay mı?” sorularının cevabını arayacak. Psikanalist, yazar, aktivist ve yeme bozukluğu uzmanı Susie Orbach ise çarpıcı bir yüzleşmeye sahne olacak konuşmasında, mükemmel bir vücuda sahip olma hayalinin pompalandığı çağımızda, gençleri pençesine alan ve bir salgın gibi yayılan yeme bozuklukları ile markaların bu konuki rolü hakkında önemli açıklamalar yapacak. Social Bite Restoranlarının Kurucusu Josh Littlejohn, evsizlere iş ve yemek sağlayan, tüm dünyada örnek gösterilen başarılı sosyal girişimini anlatacak. Sağlıklı yaşam alanında dünyadaki en önemli liderlerden, Flexi Foodie Academy Kurucusu Julie Montagu ise yaşam boyunca her koşulda “iyi” olmak için geliştirdiği formülü paylaşacak.
Gençler MARKA ile buluşuyor
MARKA Konferansı, iş dünyasına sunduğu deneyimi, uzun yıllardır eğitim desteği verdiği üniversite öğrencilerine taşıyor. Gençlerin yoğun talebi nedeniyle iki kez kontenjanı artırılan MARKA Gençlik Konferansı “Youth Event”, 15 Aralık Cuma günü Hilton İstanbul Bomonti’de düzenlenecek. Üniversite öğrencilerinin www.biletino.com adresinden kayıt yaptırarak ücretsiz katılabildiği etkinlik, 500 kişi için planlanmıştı. Kapasite önce 750’ye, ardından 1.000’e çıkarıldı.
“18 yaşından küçük kızlar evlenmesin!”
MARKA Konferansı, sosyal sorumluluk alanındaki yaratıcı yaklaşımlarıyla da iş dünyasına ilham verecek projeler geliştirmek için çalışıyor. Etkinliğin 18. yılı için UNICEF iş birliğiyle hazırlanan özel proje, 18 yaşından küçük kızların erken yaşta evlenmelerinin önüne geçerek eğitim almalarına olanak sağlamayı hedefliyor. Ülkemizi iyi bir geleceğe eğitimli kızların taşıyacağına inandığını söyleyen Yürekli Yönetim Kurulu Başkanı Ayşegül Yürekli Şengör, projeyi şöyle anlatıyor: “MARKA 2017 içinde, Dükkan 18 adında bir mağaza açıyoruz. 2 binden fazla ürün, PSC tarafından tasarlandı ve markamız Stepevi’nin katkısıyla üretildi. MARKA izleyicilerinin Dükkan 18’den yapacağı alışverişlerden elde edilecek tüm gelir, UNICEF’in ‘Kızlara Söz Ver’ kampanyasına bağışlanacak. 2016’nın çok ses getiren içeriğini Türkçe olarak olarak sunan yeni kitabımız da Dükkan 18’de satışa sunulacak.”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.