Markaların kadınlar günü zarafeti

Markaların kadınlar günü zarafeti

Çeşitli kurum, kuruluş ve markalar arasında bu yıl 8 Mart Kadınlar Günü’ne yönelik ilgi büyüktü.

Medya Takip Merkezi’nin (MTM) raporuna göre, Filli Boya, Bernardo By Gıft Home, Kotex gibi markaların, bu özel güne dair önemli bütçeler ayırdığı gözlendi.Markalar, özel günler arasında yer alan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü unutmadı. Kimi özel indirim ve kampanyaları ile ekranlarda yer alırken, kimi de anlamlı mesajlarla kadınlara seslendi. Sosyal medyada ise adeta bir yarış yaşanırken, #8MartDünyaKadınlarGünü hashtag’i uzun süre trendtopic’te kaldı. En çok ses getiren reklamlardan biri Filli Boya’nın hazırladığı oldu.  Medya Takip Merkezi’nin raporuna göre, Filli Boya, Bernardo By Gıft Home ve Kotex de konuya dair reklam verenler listesinin üst sırasında yer aldılar. Çeşitli kurum, kuruluş ve markalar, bu yıl da kadınlar gününe özel hazırlıklarıyla öne çıktılar. Çeşitli etkinlikler düzenlenirken, bu özel güne yönelik temenni ve mesajlar da çeşitli kesimler tarafından kamuoyu ile paylaşıldı. Avrupa Birliği kapsamında gerçekleşen projelerde ise başarıyla adından söz ettiren kadın girişimcilerin hikâyeleri ekranlarda yer aldı.İstanbul Avrupa Yakası’ndaki merkezinin yanı sıra, İstanbul Anadolu Yakası, Ankara, İzmir, Bursa, Konya, Samsun, Adana, Gaziantep şehirlerinde 9, Almanya’da ve Azerbaycan’da birer olmak üzere toplam 11 noktada temsil edilen Medya Takip Merkezi (MTM), takip ettiği 4 bini aşkın yayın ve 150 çalışanıyla Türkiye’nin önde gelen medya takip kuruluşlarındandır. İstanbul’da, 1999 yılında kurulan MTM, ilk şubesini 2006 yılında Ankara’da faaliyete geçirmiştir. Kısa sürede Türkiye’de medya takip sektörünün lokomotifi haline gelen kuruluş, aynı yıl Almanya’da açtığı temsilciliği ile faaliyetlerini yurtdışına taşımıştır. 2013 yılında, Azerbaycan’ın ilk medya takip şirketini faaliyete sokan MTM, klasik ve dijital medya takibinin yanı sıra, Medya Bilgi Rehberi, Etkinlik Takvimi ve Online TV Arşivi gibi servisleri ile de sektörde öne çıkmaktadır. Uluslararası platformda büyümeyi, hedefleri arasında tutan ve çalışmalarını bu yönde sürdüren MTM, tam üyesi olduğu AMEC ( İletişim Ölçme ve Değerlendirme Uluslararası Birliği) ve FIBEP (Uluslararası Medya Takip Şirketleri Federasyonu)gibi uluslararası kuruluşlar ve  üyeleri ile global anlamda işbirliğini günden güne geliştirmektedir.

adsiz-006.png

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.