ÖNCE BASKET SONRA ALIŞVERİŞ
Türkiye’nin lider firmalarından olan Barçın Spor mağaza konseptiyle de fark yaratıyor. Mağazaya giren müşteride önce spor yapma isteği uyandırma fikrinden yola çıkan Barçın Spor mağazalarında ürünleri deneyebileceğiniz alanlar oluşturuyor.
Öncelikle insanları spor yapmaya teşvik etmeyi amaçladıklarnı söyleyen Barçın Spor Genel Müdürü Celal Kaya, “Bizim birçok mağazamızda basketbol potası bulunuyor. Mağazaya giren bir müşteri önce birkaç basket atıp o heyecanı içinde hissettikten sonra alışverişini yapsın istiyoruz” dedi.
Basketbol potasının yanı sıra bazı mağazalarında benç bulunduğunu söyleyen Kaya, “Futbolcuların oturdukları alanı biraz canlandırmaya çalıştık. Mağazaya giren hangi spor dalıyla ilgileniyorsa onu yaşasın istedik. Ondan ilham alsın kendisi de o keyfi, heyecanı hissetsin istiyoruz. Spor dalları arasındaki farkları görsün kendi ilgi alanını keşfetsin” diye konuştu.Geçmişte açılan küçük mağazalarda bu konsepti uygulayamadıklarını anlatan Kaya, büyüme hedefi kapsamında küçük mağazaları kapatıp yeni büyük mağazalara dönüştürdüklerini ve bu değişimde aynı konsepti fiziksel durumu uygun olan mağazalarında uygulamayı planladıklarını söyledi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.