
Önce dönerci! Sonra hastane!
İzmir'in tanınmış döner firması Dönerci Vedat Usta hakkındaki müşteri şikayetleri dikkat çekti. Döner yiyen müşteriler, döner yedikten sonra hastanelik olduklarını iddia etti.
MEDYA EGE - İzmir'de döner alanında farklılık yaratan ve İzmir'den sonra İstanbul'da şubeleşmeye giden Dönerci Vedat Usta'dan döner yiyenlerin şikayetleri, piyasaya bomba gibi düştü. Müşterilerin birbiri arkasına yazdıkları ve dile getirdikleri şikayetler şu şekilde:
"31.03.2025 tarihinde İzmir İstinye Parktan Dönerci V**** Ustadan döner yedik. Dönerler pişmemişti. Dönerler pişmediği gibi servis kalitesi de sıfırdı. Ekmek istedik gelmedi. Bu şikayetlerimizi söylediğimiz halde bir şey yapmadılar. Ayranları bile sırf köpükten ibaretti. İlgi alaka zaten sıfır. Ayrıca aşırı pahalı diğer yerlere göre. Böyle yerler denetlenmeli diye düşünüyorum."
"02.03.2025 pazar akşamı kızım İstinyePark şubesinde yediği dönerden, 1 saat sonrasında müthiş mide bulantısı kusma ve ishal sonucu zehirlendi. Tansiyonu risk derecesinde düştü. Poliklinikte serum takılarak müdahale edildi. Pek çok ilaç verilerek 3 gün rapor verildi."
"16 Şubat 2025 tarihinde dört kişi yemek yemeye gittik, Birincisi döner çok yağlıydı İkincisi hiç et pişmemişti Üçüncüsü servis çok yavaştı Dördüncüsü garsonlar çok ilgisizdi. Beşincisi ayran full köpükten ibaretti ve fiyatlar çok çok aşırı yüksekti."
"02.02.2025 tarihinde 100 gr ve 150 gr döner yedik, her defasında bir tarafı iyi pişirilmediği için ben iyi kızartılmasını istedim. 150 gr oğlum yemişti eve gittikten 2-3 saat sonra mide hazımsızlığı, bulantı ve ishal oldu. Çok güvendiğimiz işletmedeki duyarsızlık ve dikkatsizlik bizi üzdü ve hasta etti. İlgililerin bilgilerine gereğinin yapılması rica ederiz."
Şikayetler üzerine Dönerci Vedat Usta İşletme Koordinatörü Umut Ulaş'a yaşananlarla ilgili vatandaşın şikayetlerini sorduk. İşletme Koordinatörü Ulaş, "Şu ana kadar firmamıza iletilen tüm gıda zehirlenmesi şikayetlerini dikkate almış olup analizi yaptırılmıştır. Çıkan analiz sonuçlarında herhangi bir olumsuzluğa bu güne kadar rastlanmamıştır" diyerek şu açıklamada bulundu: "Kurumumuzda sunulan tüm gıda ürünlerini restoranlarımıza onaylı işletmemizden tedarik etmekteyiz. Onaylı işletmemiz ISO 22.000 ve HACCP sistemlerine uygun olarak yürütülmektedir. Üretim ve kalite departmanında yer alan deneyimli gıda mühendislerimizin kontrolünde tüm ürünlerimiz günlük ve taze üretilmektedir. Kırmızı et alımında onaylı firmalardan ve veteriner hekim kontrolünden geçen hammaddeler kullanılmaktadır. Düzenli yapılan analizler ile ürün kalitesi kontrol edilmektedir. Üretilen tüm ürünlerimizin düzenli analizlerinin yapılması yanı sıra günlük alınan numuneler herhangi bir şikayet veya talep durumunda analize gönderilmektedir. İşletmemizin açıldığı ilk günden itibaren tüm olumsuzluklara firmamızın yöneticileri tarafından geri dönüş yapılmaktadır. Şu ana kadar firmamıza iletilen tüm gıda zehirlenmesi şikayetlerini dikkate almış olup analizi yaptırılmıştır. Çıkan analiz sonuçlarında herhangi bir olumsuzluğa bu güne kadar rastlanmamıştır. Firmamızın yöneticileri ile birebir iletişim kuran tüm misafirlerimizin sorunlarına çözüm bulmuş olup süreci kontrol edilmektedir. Kurumumuzda yer alan tüm restoranlarımızda bugün ve yarın da olacağı gibi misafirlerimize lezzetli hijyenik ve sağlıklı ürünler sunmaya devam edecektir."