PAEM komiser yardımcısı alımı başladı!
Başvuru şartları neler?
Polis Akademisi Başkanlığı komiser yardımcısı alımı yapılacağını duyurdu. Komiser yardımcısı olabilmek için başvuru şartları neler, ön başvuru nasıl yapılır, sınav başvuru ücreti ne kadar? 500 kişinin alınacağı komiser yardımcısı için detaylar haberimizde.
KOMİSER YARDIMCISI BAŞVURU
Polis Akademisi Başkanlığının internet sitesinden yapılan duyuruya göre, Polis Amirleri Eğitimi Merkezine (PAEM) 2018 yılı 5. Dönem İlk Derece Amirlik Eğitimi için emniyet mensubu adaylar arasından 50 kadın, 450 erkek olmak üzere 500 komiser yardımcısı alımı yapılacak.
Meslekte fiilen 2 yılı dolduran ve 45 yaşından gün almamış lisans mezunu polis memurları, başpolis memurları ve kıdemli başpolis memurları başvuruda bulunabilecek.
KOMİSER YARDIMCISI İÇİN NASIL BAŞVURU YAPILIR
Ön başvurular, 26 Ekim-5 Kasım tarihleri arasında Personel Bilgi Sistemi (PBS) üzerinden yapılacak. Sınav tarihi ve yerlerine ilişkin duyuru daha sonra yapılacak. Adaylar, sınav başvuru ücreti olarak 200 lirayı ilgili bankaya yatıracak. Adaylarda aranan diğer şartlara Akademi'nin "www.pa.edu.tr" resmi internet sitesinden ulaşılabilir.
BEKÇİLİK SINAV SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK
Polis Akademisi Başkanlığı, resmi internet sitesinde 1. Dönem Çarşı ve Mahalle Bekçiliği yazılı sınav sonuçları ve sınava yapılacak itirazlara ilişkin açıklama yaptı. Sınav sonuçları 26 Ekim 2018 tarihinde açıklanacak. Sınav sonuçlarına yapılacak itirazlar 30 Ekim 2018 tarihi saat 17.00‘a kadar alınacak.
BEKÇİLİK SINAV SONUÇLARINA NASIL İTİRAZ EDİLİR?
Polis Akademisi Başkanlığı, resmi internet sitesinde şu açıklamayı yayınladı:
“20/10/2018 tarihinde yapılan 1. Dönem Çarşı ve Mahalle Bekçiliği Yazılı Sınavına katılan adaylar, Milli Eğitim Bakanlığının resmi internet sitesi http://www.meb.gov.tr/ ve/veya http://odsgm.meb.gov.tr/ adresinde yayımlanan sınav sorularına ve uygulamasına ilişkin itiraz dilekçelerini 23 Ekim 2018 tarihi saat 17.00'a kadar şahsen veya faks ( 0 312 462 87 29 ) ile POLİS AKADEMİSİ BAŞKANLIĞINA ulaştıracaklardır. İtirazlara ilişkin değerlendirme sonuçları 30 Ekim 2018 tarihinde adaylara dilekçelerinde belirtecekleri irtibat numaraları ile bildirilecektir.”
“Adaylar, itiraz başvurularını MEB Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesinin T.C. Ziraat Bankası, Türkiye Vakıflar Bankası ve Türkiye Halk Bankası şubelerinden herhangi birine, “Kurumsal Tahsilat Programı” aracılığı ile 20 TL (yirmi TL KDV Dâhil) itiraz ücreti yatırarak alınan banka dekontu/ATM işlem fişi ve sınav adının yazılı olduğu dilekçe ile yapacaklardır.”
“Süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile adayın T. C. kimlik numarası, adı, soyadı, imzası, iletişim bilgileri, banka dekontu/ATM işlem fişi olmayan dilekçe ile yapılan itirazlar dikkate alınmayacaktır.”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.