Pınar Su ve İçecek, dijital yatırımlarına ağırlık verdi
1984 yılından bugüne, tüketicinin “Yaşam Pınarı” olarak yenilikçi yaklaşımıyla faaliyet gösteren Pınar Su ve İçecek, müşteri memnuniyetini tüm operasyonlarının odağına koyarak yatırımlarına devam ediyor.
Dünyadaki tüketici eğilimlerini takip ederek ürün yelpazesini genişleten Pınar Su ve İçecek, gelişen teknolojiyle entegre girişimleri hayata geçiriyor. 2012 yılında Türkiye’de ilk defa internet üzerinden online damacana su siparişi sistemini oluşturan Pınar Su ve İçecek, pandemi döneminde müşterilerinin daha hızlı ve kolay şekilde ihtiyaçlarını giderebilmesi için dijital yatırımlarına hız kazandırdı.
Pınar Su ve İçecek, Fast Company Dergisi’nin Turkcell Global Bilgi ile birlikte başlattığı “Müşteri Deneyimi Araştırması”nda Şişe-Damacana Su kategorisinde en iyi müşteri deneyimi sağlayan markalar arasında ilk üç sırada yer alarak bu alandaki başarısını kanıtladı.
“Daha iyi müşteri deneyimi için dijital kanallara yatırım yapıyoruz”
Sürdürülebilir bir başarının ancak yüksek müşteri memnuniyeti ve bağlılığıyla sağlanabileceğine inandıklarını belirten Pınar Su ve İçecek Pazarlama Müdürü Pelin Gülbay Özdemir; “Pandemiyle birlikte müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak çözümlerimize yenilerini ekledik. Dijital altyapımızı daha da güçlendirdik. Amacımız; müşterilerimizi ürün ve hizmetlerimizle buluştururken, ulaşılabilir, hızlı, kolay ve kusursuz deneyimler yaşamalarını sağlamak oldu. Sokağa çıkma kısıtlaması uygulanan dönemlerde tüketicimizin mağdur olmaması amacıyla haftanın 7 günü sipariş teslim etmeyi sürdürdük. TSE Covid-19 Güvenli Üretim belgeli fabrikalarımızda, endüstri 4.0 teknolojisi kullanılarak el değmeden üretilen tüm ürünlerimizi tüketicilerimize ulaştırdık.
“Yaşam Pınarım” mobil uygulamamız aracılığıyla verilen siparişlerde, kredi kartı ile temassız ödeme imkanı sunarak sosyal mesafeyi koruduk. Türkiye genelinde 1750 kişiyle yapılan Türkiye Sadakat Programları "Dijital Platformlar Araştırması’nda, “Yaşam Pınarım” mobil uygulamamız “Pandemi Döneminde Başarılı Dijital Çözümler Sunan” marka olarak tüketim malları kategorisinde birinci oldu. Pınar Su ve İçecek olarak ürün ailemizin tamamını mobil sipariş uygulaması, çağrı merkezi, internet sitesi ve yaygın bayi ağı sayesinde müşterilerimizin kapısına kadar getiriyoruz. Aynı zamanda engelli bireylerimizi düşünerek, Pınar İletişim Merkezi üzerinden görme ve işitme engelliler için “Engelsiz İletişim Hattı”nı hizmete açtık. Tüketicilerimizin şikayetlerini en aza indirmek hedefiyle hayata geçirdiğimiz “Kusursuz Müşteri Deneyimi Projesi”yle çok daha mutlu müşteriler yaratıyoruz ” dedi.
“Gelecek kuşaklara yaşanılabilir bir dünya bırakmalıyız”
Tüketicisine her koşulda kusursuz deneyimler yaşatırken, gelecek kuşaklara da yaşanabilir bir dünya bırakma hedefiyle yatırımlarına yön verdiklerini söyleyen Özdemir, “Müşterilerimizin talep ve beklentileri doğrultusunda çalışmalarımızı sürdürürken, sürdürülebilirlik temelindeki çalışmalarımızla geleceğe de sahip çıkıyoruz. Tüketici artık daha iyi bir gelecek için elinizi taşın altına koyduğunuzu görmek istiyor. Yaşar Topluluğu kuruluşundan bu yana, sürdürülebilirlik kültürü çerçevesindeki faaliyetlerinden taviz vermiyor.
Pınar Su ve İçecek olarak bizim de öncelikli hedefimiz, her aşamada çevresel ve sosyal sorumluluklarımızı yerine getirmek. Dünya üzerindeki içilebilir her bir damla suyun önemini biliyor ve buna göre hareket ediyoruz. İklim değişikliği ile mücadele, suyun korunması, karbon emisyon yoğunluğumuzu azaltmak, üretim ve kullanım sonrasında minimum atık oluşturmak, ambalajlarımızın tekrar kullanılabilir ve geri dönüştürülebilir özellikte olması, malzemelerimizin plastik miktarını düzenli olarak azaltmak, doğa ve çevre dostu uygulamalar ışığında üretim yapmak, ajandamızın her zaman ilk sırasında yerini alacak” dedi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.