Qm Awards'da ikinci tur oylaması başladı
CRM Medya ‘En İyi Otel Dijital Pazarlama Firması’ kategorisinde 2. tura kalarak ödülü zorluyor.
Bu yıl 8.’si gerçekleşecek ‘Quality Management AWARDS’; Kalite Yönetim Ödülleri için ikinci tur heyecanı başladı. Türkiye’nin turizm sektöründe var olan tüm branşları takdir ve teşvik etmek amacıyla düzenlenen Qm Awards’te CRM Medya, ‘En İyi Otel Dijital Pazarlama Firması’ kategorisinde ikinci tura kalarak ödülü zorlamaya devam ediyor.
Turizm sektöründe kalitenin önemini vurgulamak amacıyla GM Turizm ve Yönetim Dergisi tarafından 2010 yılında başlatılan Quality Management Ödülleri, 'Qm Awards 2017' de ikinci tur oylama heyecanı başladı.
5-20 Aralık 2017 tarihlerinde arasında gerçekleşecek oylamana sonucunda belirlenen ödül için nihai adaylar, Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Yönetim Kurulu’nca son bir değerlendirmeden geçerek belirlenecek. CRM Medya, turizm de yeni satış kanalı ‘dijital pazarlama’nın farkındalığıyla projeler geliştiriyor. Bünyesinde var olan markalara 360 derece dijital çözüm önerilerinde bulunan CRM Medya, turizm sektörüne özel düzenlediği Dijital Zirve’yle de turizm sektöründe dijitalin önemine dikkat çekiyor. Sunduğu çözümlerle müşteri memnuniyetini satış odaklı arttıran ve başarılarını aldığı ödüllerle tescilleyen CRM Medya, müşterilerin en yakın partneri olarak yoluna devam ediyor.
Quality Management AWARDS’; Kalite Yönetim Ödülleri sahiplerine, 22 Aralık 2017 Cuma Günü Limak Hotels Lara’da gerçekleşecek olan POYD Geleneksel Sezon Galası’nda takdim edilecek.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.