Ramazan Becer, "Dijital dönüşüm Türkiye’yi kasıp kavuruyor"
Günümüz iletişim teknolojileri sayesinde dijital medya, dünyada olduğu gibi Türkiye’de de farklı bir boyut kazanmış bir halde.
Gençlerin kontrolü altında olan etkili ve anlık tepkilerin ölçümü sayesinde markalar tarafından yoğun olarak tercih edilen bu yeni nesil anlayış gittikçe yaygınlaşıyor. Bu bilinçle de gençlerin internetteki anlık tepkilerini iyi değerlendirebilen markaların dijital mecralarda rakiplerinin önünde seyredeceğini belirten CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, markaların dijital dünyada yaratıcı projelerin altına imza atmaları gerektiğini söyledi.
Neredeyse her gün farklı bir yönüyle karşımıza çıkan dijital medya, milyarlarca insanı arkasından sürüklüyor. Etkili ve anlık tepkilerin ölçümü konusunda da markalar için en uygun mecraların başında gelen dijital medya, Türkiye’de de markalar tarafından yoğun olarak tercih ediliyor. İnternetin masa üzerindeki etkisini tamamlayıp cebimize girmesiyle de dijital dünya, her an ve her yerden rahatlıkla takip edilebiliyor.
Ramazan Becer: Türkiye, dijital gelişim ve dönüşümü noktasında ciddi ivme yakaladı
İşte bu noktada Türkiye’nin dünyadaki dijital ve teknolojik gelişimi yakından takip ettiğini söyleyen CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, “Sosyal medya, şirketin müşterisiyle birebir iletişim kurmasını sağlayan çok etkili bir ortam. Şirket müşterisinin nabzını orada yokluyor, orada anında geri dönüş alabiliyor. Bu aşamada markanın hedef kitlesiyle kurduğu doğru iletişim uzun vadede markanın itibar yönetimine katkı sağlıyor. Dolayısıyla Türkiye’nin dijital dönüşüme çok hevesli ve hazır olduğunu görüyoruz. Aslına bakarsanız bunu da partnerimiz olan markaların geri bildirimlerinden alıyoruz. Ayrıca hatırı sayılır dünya markalarının ülkemize yaptığı yatırım ve girişimler hiç de azımsanacak sayıda değil.
İşte bu yatırımlar, gelişimi anında özümseyen genç potansiyel ve teknolojik gelişmeleri kurumsal yapısına entegre eden yerel markaların gücünü perçinliyor. Türkiye, dijital gelişim ve dönüşümü noktasında ciddi ivme yakalamış, belki de ileride bu dönüşümü kendisi şekillendirecek bir ülke. Dolayısıyla bu potansiyeli bir adım önden yakalayan markalar, kendi sektörünün yüklenici gücünü üstlenebilir.
Öte yandan sosyal medyanın milyonlarca insanın buluşma noktası olduğunu aktaran CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, dijital dünyada insanların kendilerini özgürce ifade etme fırsatı bulduğunun altını çizdi. Ramazan Becer, “Bu da kişisel markalaşma sürecinin hızlanmasını sağlıyor. Bugün sosyal medya fenomeni dediğimiz kitle bunun en büyük örneklerinden aslında.
Ünlüleri de unutmamak gerekiyor. Kendi markalarını yaratmak için sosyal medyayı kullanıyorlar hem de uzman desteği alarak. Çünkü insanlar onları hep sosyal medyadan takip ediyorlar. Hayranlarıyla paylaştıkları bir fotoğraf onları zirveye de taşıyabiliyor, dibe de götürebiliyor. Doğru bir sosyal medya kullanımı, hem firmalar hem de kişisel markalaşma sürecindeki kişiler için kilit nokta” şeklinde konuştu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.