Sanal Ofis Nasıl Kurulur?

Sanal Ofis Nasıl Kurulur?

İş dünyasında oldukça yaygın hale gelen sanal ofisler, girişimcilerin fiziksel bir ofis alanına ihtiyaç duymadan resmi ve yasal bir adres edinmelerini sağlayan işlevsel bir ofis kiralama modelidir.

İş dünyasında oldukça yaygın hale gelen sanal ofisler, girişimcilerin fiziksel bir ofis alanına ihtiyaç duymadan resmi ve yasal bir adres edinmelerini sağlayan işlevsel bir ofis kiralama modelidir. E-ofis olarak da bilinen bu yeni nesil ofis türü, sahip olduğu birçok avantajla iş dünyasında profesyonel çözümler sunar. Bu sayede girişimciler, ticari girişimlerini gerçekleştirebilme olanağına sahip olur.

Sanal ofis hizmetleri, farklı hizmet paketleri ve yönetim koşulları ile birlikte, kiralanacak ofisin potansiyel kiracısının durumuna göre değişiklik gösteren evraklara ihtiyaç duyar. Özellikle yeni kurulan şirketler için farklı evraklara ihtiyaç duyulurken, adres değişikliği yapan şirketler için de farklı işlemler yapılması gerekebilir. Ancak her iki süreçte de, mali müşavir desteği önemlidir.

Sanal ofis kiralama hizmeti almak isteyenlerden noterden alınmış bir imza beyannamesi, ikametgah belgesi, nüfus cüzdanı fotokopisi, iletişim bilgileri ve kuruluş aşamasında kaşelerinin temini istenir. Kiralama işlemleri tamamlandıktan sonra sanal ofis tarafından resmi belgeler verilerek kiracı konumunda olunduğu belirtilir.

Resmi kiracı konumunda olan girişimler, mali müşavirlik desteği alarak vergi daireleri ve ticaret odalarına başvurularını yapabilirler. Adres tespiti için resmi kurumlar tarafından yapılacak ziyaretler, sanal ofis hizmeti veren kurumlar tarafından takip edilir. Denetimler sonrası, sanal ofisin adresi işletmenin resmi adresi olarak kabul edilir ve gerekli tüm resmi evrak yönetimi bu adres üzerinden yürütülür.

SANAL OFİS KİRALAMANIN AVANTAJLARI

Ofislerinizi fiziksel olarak kiralamadan işinizi yürütmek ve müşterilerinize profesyonel bir imaj sunmak için sanal ofisleri tercih edebilirsiniz. Sanal ofislerin sunduğu birçok avantaj bulunur.

İşletme sahipleri için en büyük avantajlardan biri maliyet tasarrufu sağlamasıdır. Sanal ofisler, fiziksel ofislere göre çok daha düşük bir maliyete sahip olduğundan, ofis masraflarını minimum seviyede tutabilirsiniz. Bu da işletmenizin karlılığını artırabilir.

Birçok sanal ofis, prestijli bir iş adresi, posta kutusu hizmetleri, telefon yanıtlama ve toplantı odası kiralama gibi hizmetleri sunarak, müşterilerinizin sizinle iş yapmaya karar vermesinde büyük rol oynar.

Sanal ofisler, işletmelerin çalışanlarının uzaktan çalışmasını sağlar. Bu da, işletme sahiplerinin işlerini herhangi bir yerden yönetmelerine olanak tanır. Aynı zamanda ofislerdeki trafik ve park sorunları gibi problemler de sanal ofislerde yaşanmaz. Sizler de bu avantajlardan yararlanmak ve en avantajlı koşullarla sanal ofis kiralamak isterseniz eOfis’i tercih edebilirsiniz.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.