Sektörler Anneler Günü’nde anlamlı mesajlara yer verdi
Medya Takip Merkezi, 14 Mayıs Anneler Günü’ne özel birbirinden anlamlı mesajlara imza atan sektörlerin TV kanallarında reklam görünürlüklerini ele aldı.
Medya Takip Merkezi, 14 Mayıs Anneler Günü’ne özel birbirinden anlamlı mesajlara imza atan sektörlerin TV kanallarında reklam görünürlüklerini ele aldı. 1 Nisan ile 14 Mayıs tarihleri arasında reytingi yüksek on üç TV kanalını kapsayan rapora göre, en çok reklam veren sektörler arasında Takı/Mücevher, Mağazacılık ve GSM Operatörleri ilk üç sırayı belirledi. İşte araştırmanın tüm detayları…
Dünyaca ünlü markalar bu yıl da birbirinden anlamlı reklam filmleriyle Anneler Günü’nü kutlarken çeşitli seçenek ve kampanyalarla duygu yüklü mesajlara imza attı. Medya Takip Merkezi (MTM), bu özel günde kampanyalarla buluşturan markaların sektör bazlı analizini yaparak reklam görünürlüklerini ele aldı.
1 Nisan ile 14 Mayıs tarihleri arasında 13 TV kanalı üzerinden yapılan araştırmaya göre, “Takı/Mücevher” sektörü bini aşan reklam adetiyle listenin zirvesinde yer aldı. Listenin ikinci sırasında 844 reklamla yer alan “Mağazacılık” sektörü anneleri çeşitli kampanyalarla yalnız bırakmazken ürün ve hediye seçenekleriyle de çocuklara yardımcı oldu.
Listenin üçüncü sırasında bu sene de anneleri anlamlı mesajlarla buluşturan “GSM Operatörleri” sektörü 520 reklam adetiyle yer aldı. Hayallere engel tanımayan, çekim gücünde sınırları aşan operatörler uzakları yakın kılarak anneleri yalnız bırakmadı.
Listenin dördüncü sırasında bulunan “Beyaz Eşya” 509 reklamla yer alırken “Cam/Porselen” 479 reklamla beşinci sıraya yerleşti.
Sırasıyla İnternet Hizmetleri 281, E-ticaret 261, Teknomarketler 256, Telekomünikasyon Hizmetleri 217, Optik 203, Hipermarket/Süpermarket 202, Küçük Ev Aletleri 174, Gıda 100 reklam adetiyle listeye giren sektörler arasındaydı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.