Her yıl Capital ve Ekonomist Dergileri tarafından düzenlenen Anadolu Markaları Yarışması’nda birincilik ödülünü bu yıl İzmir’den Bilge Çiftliği markası aldı. Makro, Ulusoy, Yatsan gibi markaların ödüllendirildiği yarışmada, Küçük İşletmeler Dalında Birinciliği İzmir’e ilk kez getiren Bilge Altınmakas Özgenoğlu, “Sadece 2 yıl önce kurulan firmamızın böyle bir ödüle layık görülmesinden hem bir kadın girişimci, hem de bir İzmirli olarak onur duydum” dedi.
Gıda sektöründeki tecrübesi ile 2015 yılında doğal gıda markası Bilge Çiftliği’ni yaratan Bilge Altınmakas Özgenoğlu, kısa sürede başarı hikayesi yazdı. Doğal beslenme konusunda farkındalık yaratarak kurduğu Bilge Çiftliği doğal gıda markası ve internetten doğal gıda satışı yaptığı sarkuterisepetim.com adlı web sitesi ile dikkat çeken Özgenoğlu, Capital ve Ekonomist Dergilerinin Yarışması’nda birincilik ödülü alarak İzmir’de bir ilki gerçekleştirdi.
Çalışan Kesimin İhtiyaçlarından Yola Çıkıldı
Marka stratejileriyle başarı öyküsü yaratanlara verilen bu ödülün kendisi için çok kıymetli olduğunu vurgulayan Özgenoğlu, şöyle konuştu: “Giderek doğallıktan uzaklaşan gıda sektöründe beslenmenin insan hayatını ne kadar olumsuz etkilediğinin farkındayız. Bilge Çiftliği serüvenimiz de böyle başladı. ‘Sağlıklı beslenme, sağlıklı bireyler’ felsefemiz ile yoğunlaştırılmış kalite kontrol ve ar-ge çalışmaları ile Türkiye'nin dört bir yanından özenle seçilmiş doğal gıda ürünlerimizi tüketicilerimizle paylaşıyoruz” dedi. Bilge Altınmakas Özgenoğlu, 2015 yılında kurulan Bilge Çiftliği ve sarkuterisepetim.com marka stratejilerinde özelikle çalışan kesimin ihtiyaçlarına çözüm aradıkları için başarıya ulaştıklarını dile getirerek, şu bilgileri verdi: “Sağlıklı ve doğal ürün tüketmek için herkes fazla mesai harcamakta. Özellikle kapılarına kadar gelen bu hizmet tüketicinin hoşuna gidiyor. Çalışma hayatım boyunca tüm çevrem seyahatlerimden bana peynir, sucuk gibi doğal üretimine güvendiğim firmalardan sipariş verdi, şimdi tedarikçi olarak herkese bu olanağı sağlamış oluyorum. Geç saatlere kadar çalışan pek çok kişi için gıda ürünlerini alacağı mağazaların işe gelirken kapanmış veya en bayat olanların kalmış olmasına çözüm buluyoruz. Özellikle Urla Enginar Festivali, Çeşme Alaçatı Ot festivali gibi ulusal çaptaki festivallerdeki stantlarımızı Türkiye’nin pek çok yerinden gelen kişiler ziyaret edip ‘evet aradığımız sizsiniz’ diyor ve her geçen gün portföyümüz genişliyor.
“Doğanın Verdiğini Toplumla Paylaşıyoruz”
Bilge Çiftliği markasının sosyal sorumluluk çalışmalarında da yer aldığına değinen Özgenoğlu, “Özellikle kanser hastası çocuklar için çalışan Kemik İliği Transplantasyon Vakfı (KİTVAK) ile ortaklaşa ‘KİTVAK’sa üstü kalsın’adlı kampanya başta olmak üzere farklı sosyal sorumluluk çalışmalarında yer alıyoruz. Özetle doğanın bize verdiklerini toplumla paylaşmamız gerektiğini düşünüyoruz” dedi.