BANKADA KUZU HASTANEDE KURT

Dr. Taner Akman

Geçende bir bankada sıkışıp bankanın tuvaletine girmek istedim.Girerken beni gören bayan vay efendim kapıda girilmez yazıyor tuvalet yazmıyor sadece personele ait niye giriyorsun bla bla bla başladı söylenmeye.Peki müşterilerin de sıra beklerken tuvalet ihtiyaçları olabileceğini düşündünüz mü dedim.Siz hastane ya da Aile Sağlığı Merkezine gittiğinizde tuvaletiniz geldiğinde ne yapıyorsunuz dedim.Ama hiçbir bankada müşteri tuvaleti yok ki bunlar biz personele ait ve kirletemezsiniz dedi.Hem giremedim hem de laf işittim... Aklıma İzmir'de bir hastanın bir kadın doktorun odasına (doktor odada yokken) sorgusuz sualsiz girip (bekleme salonu niyetine) oturması, doktor hanımın amcaya kızması sebebiyle hem medyaca hem de kendi meslektaşlarınca linç kampanyasına maruz kalması geldi... Ben müdürün odasına falan da değil hani sadece tuvalete girmek istemiştim... Keşke dedim bankadaki kadının da tuvalete girmeye kalktım diye bana söylenişini kuzu kuzu sıra bekleyen müşterilerden biri gizlice çekip faceye ekleyeydi...Ama amca yaşlı falan demeyin, aynı amca bankadaki tuvalete girmeyi de bir denesin ama mümkünse müdürün odasına gidip otursun bi sonra tekrar tartışalım...Ha bu arada bankada sıra beklerken kuzu olan müşteriler neden hastanede ya da Aile sağlığı merkezinde sıra beklerken kurda dönüşür onu da tartışalım... Bankalarda her müşteri için en az 10- 15 dakika bazen 45 dakika hatta 1 saat zaman ayırdıklarına hepimiz şahidizdir ve sıramızı beklerken hiçbirimiz bu duruma ses çıkartmayız sabırla sıramızı bekleriz. Ben şimdiye kadar ses çıkartan müşteriye rastlamadım. Hatta elimizdeki numaraya sıra geldiğinde pat diye alakasız bir numaranın ışığı yanar ve bizden sonra gelen ama torpilli müşteriler bizim önümüze alınıp işlemleri yapılırken de kuzu kuzu beklemeye devam ederiz. Ama normalde sağlıklı bir muayene için bir doktorun hastasına en az 20 dakika ayırması gerektiği bilimsel bir gerçek olduğu halde, bizden önce muayeneye giren hasta 3 dakika içinde odadan çıkmamışsa çekinmeden kapıyı açıp, “Doktor bey hasta yatıya mı kalacak lütfen elinizi çabuk tutun!” diye doktoru kalaylamasını biliriz... Ayrıca bankada öğle arası bırak girip müdürün odasına oturup beklemeyi, banka açılış saatine kadar dışarıda güneşin alnı kabağında yaşlı gebe çoluk çocuk beklemekten gocunmayan insanlar, bankanın bekleme salonunda gürültü yapmadan, etrafa çöp atmadan, damacana su yok mu demeden oturup kuzu kuzu sırasını bekleyenler nedense öğle arası doktor yemekteyken taa doktor odasına kadar girip oturmayı, damacanada su ya da plastik bardak kalmamış diye alo 184’e doktoru şikayet etmeyi, etrafı çöpleriyle kirletmeyi çok normal görüyorlar. Siz bugüne kadar kaç doktorun odasından laptop’ı çantası cep telefonu vb. çalındı, kaç doktor hastalar tarafından hakarete uğrayıp şiddet gördü biliyor musunuz? Bunların yüzde değil binde kaçı medyada haber olabildi? Ama ne amaçla girerse girsin izinsiz odasına giren kişiye bağırdı diye doktoru linç kampanyası düzenlersiniz? Acaba bu doktor, kadın değil de erkek olsaydı yine aynı şekilde mi tepki verirdiniz? Lütfen!!!

 

Dr.Taner Akman

 

www.facebook.com/benbuyuyunce

@drtanerakman

Yorum Yap
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (167)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.