İzmirli oto yedek parça mağduru tüketicinin, arızalı yedek parça iddialarına İzmir Oto Tamircileri Odası Başkanı Necdet Heppekcan da katıldı. Otosuna SEVKA Otomotiv Yedek Parça'dan sıfır yağ pompası alan Ali E. parçanın arıza yapmasıyla arabasına sıfır motor yaptırmak zorunda kalmıştı. İddialarını tüketici mahkemesine taşıyan tüketicinin yaşadığı mağduriyet karşısında "Yedek parçada iki yıl garanti yetkili serviste yapıldığında var, sanayideki oto tamircilerinde yok" cevabı veren SEVKA Otomotiv Yedek Parçanın cevabına yanıt İzmir Oto Tamircileri Odası Başkanı Necdet Heppekcan'dan geldi.
Sıfır yedek parçada garantinin parçaya verildiğini, ustaya verilmediğini belirten Heppekcan, "Sıfır yedek parçayı ustalık belgesi olan Ahmet usta da takar, Mehmet usta da. Yedek parça garantisi parçayadır, ustaya değil. Yedek parça taktıran tüketici o parçayla 11 ay aracını kullanabildiyse usta işini tam yapmış demektir. Parçanın arıza yapması doğal, olabilir, garantisi iki yıldır gereğinin yapılması gerekir. Tüketiciye verilen garanti sözü yerine getirilmeli. Mağduriyetinin giderilmesi yolu düşünülmelidir" dedi.