Belediyelerin insan odaklı çalışması gibi insan odaklı çalışanlarının olması yerel yönetimler anlamında çok ama çok önemli bir ilişki.
Belediye olarak kimi çalıştırırsanız çalıştırın, kiminle ne iş yaparsanız yapın illa ki bulunduğunuz, hizmet vermek zorunda olduğunuz insanlara hizmet etmek durumundasınız.
Ama bu hizmeti verirken, hizmeti veren işçilerinizle iletişiminiz, onlarla arasındaki diyalog, onların işlerini severek, isteyerek ve gerçekten görev bilinciyle yapmak hem önemli, hem de sonuçları tartışılmaz. Maaşı yatacak ay sonuna kadar idare edeyim şu işi düşüncesiyle yapmadığında hizmette on numara olur, hizmeti veren de on numara olur, hizmetin verilmesi talimatını veren Belediye Başkanı da on numara olur.
Bayraklı Belediyesi’nde çalışan Yeter teyze de, çekimlerde Bayraklı’nın sokaklarının temiz olması için sabah 7’de başladığı ve akşama kadar süren işini o şevkle ve aşkla anlatıyor ki, Bayraklı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nde aylık maaşla çalışan Yeter teyze değil, mahallemizde, sokağımda oturan Yeter anneyi görüyor gibisiniz.
Bayraklı Belediye Başkanı Serdar Sandal, belediye çalışanlarıyla onların yaptığı hizmetler noktasında insanlar arasında iletişimi işte bu denli, sevgi ve çalışma aşkı içinde kurmuş.
Sokakların temizliğine, Bayraklı’nın temizliğine önem veren Bayraklı Belediye Başkanı Sandal’ın o önemsediği konuda belediye çalışanı da aynı önemi alıyor ve hissettiriyor.
Böyle çalışma sistemi içinde, Bayraklı’da yaşayan insanlar tabi mutlu olur. Bayraklı Belediyesi’nde çalışan insanlar tabi mutlu olur.
Bize de, yazının son satırlarını, mutlu ettiğin için hep mutlu ol Başkan Sandal diye yazmak düşer.