Becker, 2016'yı %40 büyüme ile kapattı

Dünyanın önde gelen endüstriyel otomasyon sistemleri üreticisi Becker Antriebe, 2016 yılı için koyduğu %20’lik büyüme hedefini ikiye katladı.

 

Dünyanın önde gelen endüstriyel otomasyon sistemleri üreticisi Becker Antriebe, 2016 yılı için koyduğu %20’lik büyüme hedefini ikiye katladı. Yıl boyunca uygulanan profesyonel satış ve pazarlama faaliyetlerinin ardından Becker’in ulaştığı büyüme rakamı %40 olarak gerçekleşti.

Alman kalitesini panjur, perde, tente, endüstriyel motorlar ve akıllı ev sistemleri ile Türkiye pazarına sunan Becker Antriebe; darbe girişimi, ekonomideki olumsuzluklar ve dövizdeki dalgalanmalara rağmen bu yıl %40’lık büyüme rakamını yakaladı. Avrupa menşeli endsütriyel ürünler pazarında liderliği elinden kaptırmayan firma, panjur motorları segmentinde de önemli bir büyüme kaydetti. Yurt çapında bayi sayısını her geçen gün arttıran şirket, sektöründe kalite çıtasını da yükseltti.

Becker Türkiye CEO’su Volkan Kebir; darbe girişimi ve sonrasında ekonomide yaşanan dalgalanmalara rağmen hedeflerinin iki kat üzerinde büyüme başarısını yakaladıklarını belirterek, “15 Temmuz hainliği ve özellikle döviz kurlarında yarattığı olumsuz etki olmasaydı, büyüme rakamlarımız eminim çok daha iyi olacaktı. Darbe girişiminin hemen ardından, ülkemizdeki tüm yabancı şirketlerin yöneticilerine ‘Ülkemizi şirket merkezlerimize doğru anlatalım’ çağrısı yapmıştım. Biz de böyle yaptık ve Becker’in Türkiye’ye olan inancında en küçük bir sarsıntı yaşamadık.” dedi.  

// 2017’DE KÂR ODAKLI…  

Yakalanan operasyonel başarının altında, uyguladıkları satış stratejisi, geçen yıl İstanbul’da açılan Bölge Müdürlüğü ve diğer illerdeki profesyonel yapılanmanın da etkisinin büyük olduğunu kaydeden Kebir, tüm Türkiye organizasyonunda müşteri odaklı çalışmalara ağırlık verdiklerine dikkat çekti. Becker’in tüm dünyadaki satış stratejisinde “müşteri memnuniyeti”nin temel felsefe olarak benimsendiğine vurgu yapan Kebir, şunları kaydetti:

“Müşterimizin bize ihtiyaç duyduğu her anda 7 gün 24 saat yanındayız. Ürünlerimizin kalitesi, mesleki eğitim, satış ve satış sonrası servis, iletişim gibi başlıklarda paydaşlarımızla sürekli özdeğerlendirme yapıyoruz. Yeni yılda ülkemiz ve dünya ekonomisindeki dalgalanmaları dikkate alarak çok mal satmaktan çok, kârlılık ve verimliliğe odaklanacağız. Evlere ve iş yerlerine akıllı konsept sunan B-Tronic gibi katma değeri yüksek ürünlerin satışına ağırlık vereceğiz. 2016’da ‘Prestij Bayi’ konseptiyle önemli bir çıkış yakaladık. 2017’de bu sisteme yeni bayiler ekleyeceğiz.”

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri