Usulsüz satış, hakaret ve tehdit şikayetleriyle, Bilkon Grup'a ve Bilko Grup'un sahibi sanık Tevfik Fikret Olcay'a dava açan mağdur müşteki Koçoğlu, duruşmada yaptığı açıklamada, "Sanık Tevfik Fikret Olcay'ın çalıştırdığı Avea Bayisi'nden bir telefon satın aldım. Telefonu alırken farklı bir kampanya tanımlanmış, ben bunu daha sonra öğrendim. Kendilerine tekrardan ulaşarak, bu kampanyayı kaldırmalarını, istediğim kampanyayı tanımlamalarını talep ettim. Durumu düzeltecekleri gerekçesiyle, beni bir süre oyaladılar. Düzelteceklerini söyledikleri halde 3 ay sonra düzeltmediklerini belirtince, kendilerini tekrardan aradım ve durumun ne olduğunu sordum. Bu konuşma esnasında yanımda ortağım Tuna Güzelyurt da vardı ve telefon konuşması yaparken hoparlör kısmı açıktı. Bu sebeple, konuşulanları ortağım da duydu. Sanık telefonda bana sinkaflı küfür etti ve tehditler savurdu. Şikayetçiyim, davaya bizzat katılmak istiyorum." dedi.
Koçoğlu'nun avukatı Abdullah Serdar Önür, ayrıca Tüketici Hakları Mahkemesi'ne de şikayet bildiriminde bulunduklarını, mahkeme yetkililerinin; Koçoğlu'na usule aykırı olarak satışı gerçekleştirilen cep kaskosu ve satın almadığı halde faturaya işlenen yanı sıra kendisine hiç bir şekilde teslimatı yapılmayan Samsung Tablet ürününe istinaden yapıcı kanaatle döndüğünü, kararın resmi yolla açıklanması sonrasında haksız yolla tahsil edilen tüm bedellerin geri alınabileceğini belirtti.