90'lara geri dönmeye başladığımıza dair daha fazla kanıt gerekiyorsa, Coca Cola on yıl boyunca neredeyse hiç kimse tarafından hatırlanmayan “clear kola” eğilimini tekrar gözden geçirmeye karar verdi.
1992'de Coca Cola'nın ebedi rakibi Pepsi, temelde su gibi görünen Crystal Pepsi'yi piyasaya sürdü. Kahverengi olmayan kola için suyun alternatifi gibi benzetmeler yapıldı. Coca-Cola ise şimdi bu fikrin üzerine atlayarak tamamen renksiz ve 0 kalori değerindeki Coca Cola Clear'ın satışlarına Japonya'da başladı.
Japonya'da 11 Haziran'da piyasaya sunulan Coca Cola Clear'ın Clear’ın 50 farklı tat denemesinin ardından ortaya çıktığı belirtildi.
Standart kola'dan çok daha asitli olduğu belirtilen Clear’ın diğer ülkelerde satışa çıkıp çıkmayacağı belli değil.