Güncelleme ile Facebook, halihazırda takip etmediğiniz işletmelerin küçük resim önizleme gönderilerini ekleyecek. Küçük resimler, doğrudan işletme sayfalarının gönderilerinin altında görünecek ve benzer bir konunun etrafında olacak.
Test, iOS 14’ün işletmeler üzerindeki zararlarını en aza indirmeyi amaçlıyor
Örneğin bir restoranın gönderisi, bölgenizdeki diğer restoranlardan paylaşımlar önerebilir veya bir güzellik markası benzer şirketlere işaret edebilir. Facebook, özelliği başlangıçta Amerika Birleşik Devletleri‘nde test edecek. Ancak aradan geçen zaman sonucunda özelliği diğer bölgelerde de genişletmeyi planlıyor. Test, sosyal medyanın bir iOS 14 güncellemesine hazırlanırken geliyor. Ayrıca Facebook şirketinin kullanıcıların izlenmesini çok daha zor hale getiriyor.
Bildiğiniz üzere Facebook iOS 14‘teki değişikliklerin, reklamlarına güvenen küçük işletmelere zarar vereceği konusunda uyardı. Kullanıcıların halihazırda takip ettiklerine “benzer” olan işletmelerden gönderiler önermenin, Facebook’un reklam takibi olmadan bu şirketlere görünürlük sağlamasına yardımcı olabileceği düşünülüyor.
Şirket, testi işletmeler için daha büyük bir güncellemenin parçası olarak duyurdu. Yeni tavsiyelere ek olarak Facebook, yeni sayfa tasarımının kullanılabilirliğini de artırıyor ve işletme sahiplerinin hesaplarından gönderi taslağı hazırlamasını, planlamasını ve yayınlamasını kolaylaştırıyor.