FOLKART, İZMİR’E ÖRNEK OLMALI

İzmir’e son on yılda yaptığı yatırımlarla kentle özdeşleşen markaların arasına giren Folkart’ın İzmirli yedi futbol kulübüne toplam 1,5 Milyon TL destek olması basketbol camiasında da sevinçle karşılandı.

Türkiye Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nde İzmir’in ilk ve tek temsilcisi olarak mücadele etmeye hazırlanan ve kadın basketbolunun yıldız isimlerini birer birer kadrosuna dâhil eden Becker Spor’un Başkanı Volkan Kebir, Folkart’ı kutlayarak, bu desteğin kente örnek olmasını diledi. 

2’inci Futbol Ligi’nde mücadele eden Altay, Karşıyaka, Bucaspor ve Menemen Spor’a; 3’üncü Futbol Ligi’nde mücadele veren Bergama Belediyespor ve Tire 1922’ye ve Amatör Lig’de yer alan İzmirspor’a destek verilmesinden en az camiaları kadar mutlu olduklarını belirten Kebir,  “İzmir’in gelecek vizyonunda spor ekonomisinin çok önemli rol oynayacağını hep vurguluyoruz. Bunun için kuşkusuz ki sportif başarı şart. Becker Spor olarak bu kenti kadın basketbolunda bir marka yapmak üzere yola çıktık. Türk basketbol tarihinde Bölgesel Amatör Lig’den başlayıp iki yıl içinde 2’inci Lige, 1’inci Lige ve Süper Lig’e yükselme başarısını son derece mütevazı imkânlarla gösteren başka bir kulüp yok.” dedi. 

Süper Lig için oluşturdukları kadro ile ilk beş takım içinde yer alarak Euroleague’de İzmir’i temsil eden tarihteki ilk takım olmak istediklerini vurgulayan Kebir, İzmir ile özdeşleşen markaların takıma sahip çıkması yönünde Haziran ayında yaptıkları çağrıdan henüz olumlu bir yanıt alamadıklarını hatırlattı. 
Becker Spor Başkanı Volkan Kebir şu değerlendirmeyi yaptı: 

“Geçen sezon göğsümüzde Adana, sırtımızda İstanbul markasıyla mücadele ettik. İzmirli markalar çok küçük bütçelerle, devler arenasında ve Avrupa’da isimlerini duyurma imkânı bulacaklar. Folkart’ın spora desteği bizim için de umut olurken, İzmirli şirketlere örnek olmalı. Umarız bu şirketlerin sayısı artar. Bizler iki sene boyunca pek çok kentte, kadın basketbol takımlarına şehirlerin nasıl sahip çıktığını bizzat yaşayarak deneyimledik. Bu destekleri, basit bir sponsorluk ilişkisi değil, sportif başarıdan bir iş fikri çıkarmak ve katma değer yaratmak olarak görüyorlar. Biz aynı bakış açısını İzmir’de de görmeyi arzuluyoruz.”

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri