20 yıl önce Fransa'da başlayan ve günümüzde global bir mutfak akımı haline gelen Bistronomi trendinden esinlenen otel grubunun yetenekli şefleri bu promosyon için yedi farklı lezzet yarattılar.
“Bistronomi” kavramı 1990'lı yıllarda, “haute cuisine” (yüksek mutfak) eğitimi almış genç ve yaratıcı bir grup Fransız şefin klasik Fransız yemeklerini yeniden yorumlayarak, bu lezzetleri rahat bir ortamın hakim olduğu bistro tarzı yeni restoranlarda sunması ile başladı.
Bugün “Bistronomi” kaliteli Fransız mutfağı ile eş anlamlı olmakla birlikte global bir yemek trendi ve Mövenpick, dünyaca ünlü gastronomi uzmanlığıyla bu klasik lezzetlere farklı dokunuşlar katıyor.
En taze ve kaliteli malzemelerle hazırlanan yeni Bistronomi menüsünde; Nisuaz salatası, “Plateau de Fruits de Mer” (deniz mahsulleri tabağı), “Moules Marinières” (sarımsak ve tereyağlı midye), “Cabillaud à la Bordelaise” (morina balığı filetosu), “Pot au Feu à la Bourgeoise” (dana yahni), “Pot au Feu Végétarien” (sebze yahnisi) ve dana “Cordon-bleu” yer alıyor. Enfes bir yemeğin ardından çikolatalı “Café Gourmand” tatlısını da deneyebilirsiniz.