Tüketiciler, mobil uygulama ile sadece elektrik arızalarını, sokak aydınlatma arızalarını bildirmek ve planlı kesintiler hakkında bilgi almakla kalmayıp birçok bilgiye mobil uygulama ile anında ulaşabilecekler.
Tüketicilerin İhtiyaçları Doğrultusunda Yenilendi
Tüketici memnuniyeti ve alternatif ulaşım kanallarını sunmak için 2017 yılında kullanıma sunulan ADM – GDZ Mobil Uygulamasını yenilendi.
Elektrik dağıtım sektöründeki benzer uygulamalarda olmayan birçok yeniliği barındıran uygulama tüketicilerin tüm talep ve ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde tasarlandı.
Elektrik Dağıtım Sektöründe Bir İlk
Kullanıcılar uygulamaya giriş yaptıklarında üzerlerine kayıtlı olan tüm aboneliklere ait bilgileri aynı anda görüp bilgi alabiliyorlar. Uygulama sayesinde tesisat numaraları ile ilgili elektrik tüketim miktarlarını öğrenebildikleri gibi endeks bilgileri ve açma – kesme bilgilerine de anında ulaşabiliyorlar.
Kaçak ihbarlarını da uygulama üzerinden gerçekleştirebilen tüketiciler, yapmış oldukları farklı konulardaki başvurularının ne durumda olduğunu da evrak sorgulaması yaparak takip edebiliyorlar.
Ayrıca tüketiciler, benzerlerinde bulunmayan “İşletmem Nerede” seçeneği ile hizmet alabilecekleri işletmelere mobil konum yönlendirmesi ile kolaylıkla ulaşım sağlayabiliyor. Kapsam ve içerik olarak zenginleştirilen uygulama ile şirket tarafından yayınlanan haber ve duyurulara da yer veriliyor.
Uygulama tarafından anında gönderilen bildirimler ile tüketiciler sayaçları okunduğu anda bilgi sahibi olabiliyor.
Elektrik dağıtım sektöründeki benzerlerine öncülük yapacak özelliklere sahip uygulama kısa süre içerisinde tüketicilerin beğenisini kazandı.