Gediz Elektrik Perakende Satış Anonim Şirketi İzmir ve Manisa illerinde yaklaşık 2,85 milyon müşteriye en avantajlı fiyatlarla elektrik hizmeti sunmayı ve müşteri memnuniyetini sürekli kılmayı hedeflemektedir. Fatura işlemlerini Gediz Müşteri İlişkileri Merkezleri’nde veya Gediz’in Anlaşmalı Bankaları’nda gerçekleştiremeyen Gediz müşterilerinin mağduriyet yaşamamaları adına Mobil Vezne hizmeti devreye alınmıştır.
Gediz müşterileri, köy merkezlerinde, çarşı ve pazar alanlarında konumlandırılması planlanan Mobil Vezne ile fatura tahsilat işlemlerini Gediz Müşteri İlişkileri Merkezleri’ne gitmeden anında gerçekleştirebilecekler. Elektrik fatura ödemesi işlemleri, Gediz’in yetkili Mobil Vezne aracına makbuz karşılığı yapılmaktadır. Gediz Mobil Vezne personeli, dolandırıcılık olaylarının önüne geçmek için hafta içi 08.00–18.00 saatleri arasında personel tanıtım kartlarıyla hizmet verecektir.
Mobil Vezne Aracının bölgesine ziyarete gelmesini isteyen müşterilerin, bilgi@gedizlektrik.com.tr adresine ve 0850 800 0 186 numaralı Gediz İletişim Merkezi’ne talepte bulunmaları halinde ilgili bölge güzergah planına dahil edilmek için değerlendirilmeye alınacaktır. Gediz müşterileri, www.gediz.com web adresinden Mobil Vezne aracının güzergah planına, Anlaşmalı Bankalar listesine ve Gediz Müşteri İlişkileri Merkezleri’nin iletişim bilgilerine ulaşabilirler.