İzmir ve Manisa illerinde yaklaşık 3 milyon müşteriye en avantajlı fiyatlarla elektrik hizmeti sunmayı ve müşteri memnuniyetini sürekli kılmayı hedefleyen Gediz, fatura işlemlerini Müşteri İlişkileri Merkezleri’nde (‘MİM’) veya Gediz’in anlaşmalı bankalarında gerçekleştiremeyen müşterilerinin mağduriyet yaşamamaları adına Mobil Vezne hizmeti ile başlattığı hayatı kolaylaştırma projesinde 1’inci yılını doldurdu.
Gediz Müşteri İlişkileri Müdürü Mustafa Demir yaptığı açıklamada “Faaliyete geçtiğimiz tarihten itibaren 70 farklı lokasyonda hizmet sağladık. Fatura son ödeme tarihlerini de dikkate alarak her ay düzenli olarak 20 farklı lokasyona ulaştık. 1 senede 35 bin km yol kat ederek, 30 bin müşterimizle yüz yüze iletişime geçtik ve Gediz Mobil Vezne ile 25 bin fatura tahsilatı gerçekleştirdik’’ dedi. Gelen talepler doğrultusunda, fatura tahsilatlarında kredi kartı ile ödeme kolaylığı sağladıklarını dile getiren Demir, hizmet için çıktıkları yola hız kesmeden devam edeceklerini belirtti.
Köy merkezlerinde, çarşılarda, pazar alanlarında ve müşteri yoğunluğunun yaşandığı yerlerde konumlanan Mobil Vezne sayesinde Gediz müşterileri fatura tahsilat işlemlerini Müşteri İlişkileri Merkezleri’ne gitmeden anında gerçekleştirebilmektedir. Elektrik fatura ödemeleri, Gediz’in yetkili Mobil Vezne aracına makbuz karşılığı yapılmaktadır. Gediz Mobil Vezne personeli, dolandırıcılık olaylarının önüne geçmek için hafta içi 08.00–18.00 saatleri arasında personel tanıtım kartlarıyla hizmet vermeye devam etmektedir.
Mobil Vezne aracının bölgesine ziyarete gelmesini isteyen müşterilerin, bilgi@gedizlektrik.com.tr adresine ve 0850 800 0 186 numaralı Gediz İletişim Merkezi’ne talepte bulunmaları halinde ilgili bölge güzergâh planına dâhil edilmek için değerlendirilmeye alınmaktadır. Gediz müşterileri, www.gediz.com web adresinden Mobil Vezne aracının güzergâh planına, anlaşmalı bankalar listesine ve Gediz Müşteri İlişkileri Merkezleri’nin iletişim bilgilerine ulaşabilmektedir.