15-18 Şubat 2023 tarihleri arasında Fuarİzmir’de HORECA Fair bünyesinde gerçekleşecek olan Food Fair Türkiye, dört gün boyunca sektörün dev firmalarını bir araya getirecek. Gıda ve tarım ürünleri sektörlerine hizmet eden firmalar, üreticiler, yan sanayi grupları ve karar vericiler fuara katılarak, Türkiye ve Dünya’daki diğer satıcılarla tanışma, yeni anlaşmalar imzalama ve oldukça büyük bir pazarda satışlarını artırma şansına sahip olacak.
“BAŞARIMIZI KANITLAYACAĞIZ”
GL Platform Genel Müdürü Gül Ceylan, fuarlar şehri İzmir’in fuarcılıktaki başarısını bu alanda da göstereceğinden hiç şüphesi olmadığını vurguladı. Ceylan “Avrupa’dan Orta Doğu’ya, Amerika’dan Asya’ya dünyanın tüm noktalarına gıda ve içecek hammadde, üretim ile ihraç ürünleri sağlayan firmaları bu fuarda buluşturacağız. Şehrimizin hem fuarcılıktaki hem de sektördeki devliğini tüm Dünya’ya kanıtlayacağız” dedi.
İZMİR’DEN DÜNYA’YA İHRACAT
Ceylan, bu fuarla Türkiye’deki gıda ve içecek sektörünün küresel vitrinde tercih edilmesini hedeflediklerini belirterek “Katılımcı firmalarımız ve tedarikçilerimizle yeni bir dinamik oluşturacağız” dedi. Ceylan, Dünya’da 7 trilyon dolar, Türkiye’de ise 400 milyar dolarlık bir büyüklüğe ulaşan gıda ve içecek sektörünün önemli fuarlarından biri hedefindeki Food FairTürkiye’nin ulusal ve uluslararası katılımcı ve ziyaretçilerin ihracatını artırmayı, mevcut pazarlardaki paylarını genişletmeyi ve pazar çeşitliliğini sağlamayı amaçladığını söyledi. Ceylan “Yeni fırsatlar yaratmak için ‘yeni nesil fuarcılık’ anlayışıyla global piyasayı bir araya getireceğiz. Yeni nesil yiyecek ve içecek dinamiklerinin sergileneceği fuarımız, ihracat alanında yeni kapılar açacak ve ihracatın atılımını İzmir’den dünyaya gerçekleştirecek” diye konuştu.