Zenginlik göreceli kavramdır.
Zenginliği nerede gördüğünüze ve nasıl hissettiğinize bağlıdır.
Zenginliğin göreceliği insanlar için doğrudur. Ama şehirler için zenginlik göreceli bir kavram değildir.
Bir şehrin zenginliğin onun gelişmişliğine bağlıdır.
Kültür merkezlerinin, spor merkezlerinin, yollarının, köprülerinin, alış veriş merkezlerinin, eğlence yerlerinin çokluğu ve güzelliği şehrin zenginliğini gösteren en belirgin göstergelerdir.
Günümüz çağında bu saydıklarımızın yanına, iş, yaşam ve eğlence konumlarının bir arada olduğu lüks binalarda girdi.
Bunların ilklerini ekonomisine bağlı olarak gelişmesini ve zenginliğini her zaman ilk dolduran olan İstanbul’da gördük. Ardından Ankara’da başladı.
Dev asa binalar, içinde insanın hem yaşaması, hem çalışması, hem de eğlenmesi için bir çok konsepti birada tutarak gökyüzüne yükselmeye başladı.
İzmir’de bu gelişmeye giren üçüncü büyük şehir olarak ortaya çıktı.
Ama İstanbul ve Ankara’dan biraz farklı şekilde.
İstanbul’da ve Ankara’da şehirlerin bu gelişmesine, zenginleşmesine bir çok büyük şirket koşarak giderken, İzmir’de bu işe giren sayısı o kadar çok olmadı.
Bugünlerde her yerde reklamını gördüğünüz FOLKART İzmir’i güzelleştirme, İzmir’i zenginleştirme işine giren ve bu anlamda çok büyük yatırımlara imza atmaktan kaçınmıyor.
O kadar güzelleştiriyor ve zenginleştiriyor ki İzmir’i, başka şehirlerden, İstanbul ve Ankara’dan bile gıpta ile bakılıyor.
Bu çalışmanın yeni bir meyvesi FOLKART VEGA, İzmir şehrine hayırlı olsun.
Gelişen, büyüyen Türkiye’nin ekonomi bir gerçeği : Her şehire bir FOLKART lazım.