Global tarafta akıllı telefon gelirleri yıllık bazda yüzde 1 düşmesine rağmen HONOR, geride bıraktığımız çeyrekte tüm markalar arasında en hızlı büyümeyi sağlamış oldu. Xiaomi, OPPO ve Vivo gibi diğer büyük Çinli üreticilerin satışları aynı dönemde düştü.
Sadece geride bıraktığımız beş çeyreklik dönemde, HONOR'un geliri dünyada altıncı sıraya yükseldi. Nispeten yeni bir akıllı telefon markası olan ve özellikle Çin pazarı başta olmak üzere Asya-Pasifik bölgesinde daha aktif olan HONOR, 2022'nin ilk çeyreğinde küresel pazar payının yüzde 3'üne ulaştı.
Strategy Analytics, 2022 yılının ilk çeyreğinde HONOR'un toptan satış gelirinin yüzde 95'inden fazlasının Asya-Pasifik bölgesinden geldiğini tahmin ediyor. Firmanın yıllık oranı çeyrekte yüzde 370'e ulaşırken, diğer Çinli akıllı telefon üreticileri yıllık büyümelerinin keskin bir şekilde düştüğü belirtildi. Ortadoğu ve Afrika bölgesinde HONOR gelirinin 10 kat arttığı ancak sevkiyatlarının o kadar yüksek olmadığı bir başka bölge olarak belirtildi.
2022 yılının ilk çeyreğinde, HONOR'un küresel toptan ortalama satış fiyatı da en yüksek yıllık büyüme oranını ulaşarak yüzde 70'e seviyesine yükseldi. Bu istatistiklere göre şirket, bu çeyrekte Xiaomi, OPPO, Vivo ve Realme gibi markaların yanında ilk 10 arasında yer alıyor.