Bundan böyle Hikayeler kısmında birçok işletmenin adı bulunacak. Böylece ücretsiz bir reklam hizmeti sağlayacak olan bu özellik, COVID-19 salgınından ötürü para kaybeden işletme sahiplerinin toparlanmasına yardımcı olacak. Resmi Twitter hesabından bir açıklama yapan Instagram, bu uygulama için şu sözleri sarf etti: “Bugün sevdiğiniz küçük işletmelere sevginizi gösterebilmeniz için Hikayeler kısmında “Küçük İşletmeleri Destekleyin” etiketini yayımladık. Bunu kullanın. Fotoğrafınız veya videonuz paylaştığınız hikayede yer alacak ve desteklediğiniz işletmenin adı diğer arkadaşlarınız tarafından da görülebilecek.”
Sevdiğiniz işletmeleri “Küçük İşletmeleri Destekle” etiketi ile destekleyebileceksiniz. Böylece bir işletme kendi adını daha çabuk duyurabilecek. Buna ek olarak Facebook da iş yerleri için özel bir gelen kutusu hizmeti tasarlamak için çalışıyor.
Instagram-kucuk-destek-nedir-Instagram-Kucuk-Destek-uygulamasi-Instagram-Kucuk Destek-nasil- kullanilir
Bu mesele hakkında oldukça pozitif mesajlar veren Justin Osofsky, özellikle küçük işletmeleri desteklemek için elinden gelen her şeyi yapmak istediğini açıkladı. Osofsky, müşteriler ile iş yerleri arasındaki iletişimi önemsiyor.
Gönüllü reklam dışında bağış, hediye kartları ve sipariş gibi servisleri de içeren bu yenilik, işletme sahibi – müşteri arasındaki iletişimin hem soyut hem de somut bir düzlemde devam etmesini sağlayacak. Böylece mağdur olan işletmeler milyonlarca kişi tarafından desteklenebilecek.