İşlek: "Yerli markaların büyümesi ülke için önemli"

Son dönemde yatırımcıların gözdesi olan kahve sektörünü değerlendiren Kahve Deryası Yönetim Kurulu Başkanı Murat İşlek, yerli markaların büyümesinin ülke için önemli bir kazanım olacağını söyledi.

İzmirli bir firma olarak hem ulusal, hem de uluslararası pazarda büyümelerini sürdürdüklerini dile getiren İşlek, yabancı kökenli zincir kahve firmaları yerine Türk markalarının sektördeki ağırlıklarının artması gerektiğini belirtti.

“Kendi yatırımcılarımızın emeği ve katmadeğerin ülkemizde kalması önemli” diyen Murat İşlek “Kendi kültürümüze ait olan kahveyi iyi temsil etmek ve yatırım yapmak isteyenlerin de önünü açmak adına yapılması gereken şey bu. Kahve sektörü karlı bir iş. Ülkemize önemli istihdam ve katma değer sağlıyor. Kahve sektöründe başarının sırrı, öncelikle markayı doğru konumlandırmak, bilinirliğini artırmak, gerekli altyapıyı ve vizyonu hazırlamaktan geçiyor. Bunun yanı sıra; profesyonel bir ekip kurmak, franchise altyapısını hazırlamak ve personel eğitimi de bu işin olmazsa olmazı. Böyle yapan firmalar daha uzun soluklu ve kalıcı olacaktır. Bizler bu felsefeyle hareket ettik, şu anda Türk firmaları arasında sektöre bazı ilkleri de biz getirdik” diye konuştu.

Kendileri için şube sayısının fazla olmasından çok müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesinin önde geldiğini kaydeden Murat İşlek, bunun için sürekli olarak ürün geliştirme çalışmaları yaptıklarını ve personel eğitimlerini de sürekli hale getirdiklerini sözlerine ekledi.

HER DAMAK TADINA UYGUN

Türk kültüründe önemli bir yeri olan kahveyi günümüz damak tadına ve dünya trendlerine uygun olarak revize ettiklerini vurgulayan Murat İşlek, “Kahve Deryası'nda damak tadına uygun olarak 27 çeşit aromalı Türk Kahvesi ve 20 çeşit de dünya kahvesi bulunuyor. Kahve mönülerinin yanı sıra; aperatifler, çocuk mönüleri, sandviç, pasta, waffle, fondü, et ve tavuk yemekleri, makarna, salatalar gibi pekçok lezzeti bir arada sunuyoruz. Artık global bir dünyada yaşıyoruz. İnsanların yurtdışında gördükleri ve tecrübe ettikleri ürünleri ülkemizde de sunmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bilgilerimizi güncel tutmak ve son trendleri takip etmek için sürekli uluslararası fuarlara katılıyoruz” diye konuştu.

YENİ ŞUBELER YOLDA

Kısa süre önce Denizli markası olan 20 şubeli Kahve Sokağı'nı da satın alarak şube ağlarını büyüttüklerini kaydeden Kahve Deryası Yönetim Kurulu Başkanı Murat İşlek, franchise isteyenler için bu marka altında yeni bir alternatif daha sunduklarını hatırlattı.

Şu anda bin 500 kişilik bir istihdam yarattıklarının altını çizen İşlek, 2017 yılı sonunda Türkiye'de 6 şube, bir buçuk yıl içinde ise Arap yarımadasında 10 yeni şube daha kurmak için gerekli anlaşmaları yaptıklarını sözlerine ekledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri