İZMİR’İN doğalgaz yatırım ve işletme faaliyetlerini üstlenen İzmir Doğalgaz, müşteri memnuniyetini arttıran çalışmalarına bir yenisini daha ekledi. Yeni uygulama abonelik sürecinde ve sonrasında tüm işlemler cep telefonlarına gelen mesajlar aracılığıyla anlık olarak takip edebilecek. Konuyla ilgili bir açıklama yapan İzmir Doğalgaz Genel Müdürü Ahmet Yetik, “İzmirlileri memnun edecek güzel bir projeye imza attığımızı düşünüyorum. Müşterilerimiz bulundukları yerden tüm süreçlerini rahatlıkla takip edebilecekler” dedi. 2005 yılından bu yana İzmir’de faaliyetlerini sürdüren İzmir doğalgaz, İzmirlilere yep yeni bir hizmet sunuyor. İletişim kanallarının son derece etkin kullanıldığı günümüzde İzmir Doğalgaz’da SMS mesajlarıyla abonelerini bilgilendiriyor.
23 BAŞLIKTA BİLGİLENDİRME
UZUN bir hazırlık aşamasında geriye dönük taramalar yapılarak müşteri ihtiyaçlarının analiz edildiği projede, abonelere 25 ayrı başlık altında SMS gönderilecek. Mobil Abone Bilgilendirme Sistemi adı verilen projede süreç ilerledikçe ihtiyaca göre yeni başlıklar eklenebilecek. Mobil Abone Bilgilendirme Sistemi ile abonelere; abonelik işlemleri, eksik evraklar, iç tesisat projesinin onay süreci, sözleşme işleminin son durumu, sayaç bilgisi, gaz açma randevu tarihi, endeks bildirimi, fatura bilgileri, borçtan gaz açma-kapama bilgisi gibi konularda hizmet verilecek.
MÜŞTERİLERİMİZİN YANINDAYIZ
ŞİRKET olarak her zaman müşterilerinin yanında olduklarını belirten Genel Müdür Yetik, “13 yıldır İzmirlilere doğalgaz gibi zorlu bir sektörde hizmet veriyoruz. Müşterilerimizle olan ilişkimize altyapımızın güvenliği kadar önem veriyoruz. Mobil Abone Bilgilendirme Sistemi adını verdiğimiz projemiz ile müşteri öncelikle çalışma anlayışımızı daha da somutlaştırmış oluyoruz. İzmirliler abone oldukları andan itibaren, kullanım aşamasına kadar, sonrasında ise karşılaşabilecekleri olası sorunların öncesinde anlık olarak bilgilendirilecekler. Yeni sistemimizle ile müşterilerimizin yanlış bilgilendirilmesinin de önüne geçmiş olacağız” dedi.