Folkart Kurumsal İletişim Direktörlüğü, yaptığı açıklamada, forma reklamı konusunda Karşıyaka Spor Kulübü’nü kısa süre önce karşılıklı saygı ve iyi niyet çerçevesinde imzalanan sözleşmenin koşullarına uymaya davet etti.
Folkart, İzmir Spor Kulüpleri Birliği Vakfı (İZVAK) ile işbirliği içinde geçtiğimiz ay aralarında Karşıyaka’nın da bulunduğu İzmir’in yedi kulübü ile bir anlaşma imzalayarak, takımların hepsine formalarının göğüs bölümünde kullanılmak üzere, reklam sponsoru olmuştu.
Folkart Kurumsal İletişim Direktörlüğü açıklamasında, bu anlaşmaların esasının; tamamen İzmir kulüplerine destek verebilmek amacını taşıdığını; özel olarak İzmir’e karşı duyulan sorumluluk ve dayanışma duygusu ile yola çıkmış olduklarını belirtti.
Folkart yetkilileri, KSK’nin yeni sezona ‘merhaba’ dediği maçta, göğüste ‘Folkart’ markasının yer aldığını, ama sözleşme koşullarına uygun olmayan şekilde, bir başka inşaat firması logosunun, sırt reklamında bulunduğunu gördüklerini kaydetti.
Yetkililer, şirketin bu süreç öncesinde Karşıyaka yönetimi tarafından hiçbir şekilde haberdar edilmediğini; nezaketen ve saygı sınırlarında bile olsa bilgilendirilmediğini; konudan sadece medya üzerinden yapılan açıklamalar aracılığıyla, haberdar olduklarını dile getirdi.
KSK’nin saygın tarihi, futbol birikimi, büyük Karşıyaka Camiası ile gönüllerindeki yerinin her zaman çok özel olduğunu, sevgi ve saygı ilişkisinin her zaman özenle korunacağını belirten şirket yetkilileri; ‘Folkart’ adının kurumsal konumlanma ve marka stratejileri gereği, başka bir inşaat şirketi ile kullanımının kendileri açısından kabul edilemeyeceğini bildirdi. Folkart, Karşıyaka Spor Kulübü’nü, bu nedenlerle sözleşme koşullarına uymaya davet etti.